FÅ VIPPESERUMET JEG BRUKER PÅ SALG

ANNONSE for Komorebi/Nelly – alle lenker er annonselenker

Hei, fininger! Jeg håper dere koser dere masse denne søndagskvelden. Jeg er bare innom for å informere dere om at vippeserumet jeg bruker fortsatt er på salg hos Nelly! Det koster kun 199 kroner og holder til en hel måneds bruk. Du kan kjøpe det HER.

Det er superenkelt å bruke og er ikke like rennende som andre vippeserum jeg har prøvd tidligere, noe jeg ser på som en fordel.

Påfør Komorebi Beauty Eyelash Serum på øyevippene (uten sminke) en gang hver kveld i minst 30 dager. Påfør øyevippeserumet langs med den øvre kanten som en eyeliner. 

Det varierer litt fra person til person hvor fort man får effekt, men jeg så forskjell etter cirka en måned. Det ble hyppig brukt like etter at jeg tok av vippeextension for å gi de næring og styrke de igjen. 

Det er som sagt fortsatt salg på serumet og du får hele 60% rabatt akkurat nå! Hvis dere er usikre kan dere ta en titt i kommentarfeltet til Nelly for å lese flere tilbakemeldinger.

Min personlige erfaring er at det fungerer godt på meg og jeg fikk tilbake de fyldige vippene jeg hadde før extensionet svekket de. 

Kjøp serumet HER.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg har brukt vippeserumet i snart en uke. Jeg påfører det langs kanten som en eyeliner, men jeg ender alltid med å få det på øyelokket. Er dette vanlig? og det tar lang tid før det tørker.
      PS: Må bare si at jeg digger deg og bloggen din. Du kommer virkelig med godt og varierende innhold, noe som gjør det spennende å lese. Stå på! <33

    2. Så utrolig dobbeltmoralskt av deg. Så ditt forje innlegg om at bloggere ikke bør gå til angrep mot hverandre, men det er akkurat hva du selv gjør mot enkelte fra ph sesongen du var med i. La Soph og Martine L være i fred.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg