MÅNEDEN SOM GIKK: JANUAR

ANNONSE – alle lenker er annonselenker

God februar! Tenk på det da, dere. Vi er allerede ferdig med den aller første måneden av 2018. Tiden flyr virkelig avgårde, men det har gått overraskende greit. Jeg fikk en kjempefin start på dette året og har hatt mye energi og overskudd (frem til nå, men det går bra). Da er det bare å satse på at februar går samme vei og blir enda bedre. Jeg har også nesten bestemt meg for noe veldig moro som jeg skal fortelle om hvis alt går som det skal. 

MÅNEDENS ANTREKK


Jakke Lindex / Bukse og t-skjorte BikBok / Sko og veske Mango / Øredobber CMYK

 

MÅNEDENS FORBEDRINGSPOTENSIALE 

Å dra på forelesning, haha. Jeg har enda ikke vært der, men neste uke er jeg i gang! Det med studier burde vært litt mer gjennomtenkt, men jeg skal nå klare å karre meg gjennom. Jeg håper i hvert fall det. Det blir uansett spennende å starte ordentlig til uken!

Her vil jeg også ha med et punk til og det er å si hva jeg faktisk føler og tenker. Jeg har en vond tendens til å gå rundt og gnage på ting, noe som bare gjør at jeg tenker mer på det og eventuelt irriterer meg mer. Det er en dårlig egenskap og jeg må rett og slett bli litt tøffere når det kommer til å si hva jeg føler. 

GENSER HER / ØREDOBBER HER / LIGNENDE BUKSE HER

MÅNEDENS SANG

I can’t fall in love without you – Zara Larsson / Happier – Ed Sheeran

 

MÅNEDENS OPPTUR

Det er definitivt Kaunas-turen til Martine og meg! Det var virkelig godt å komme seg bort fra Oslo en stund. Jeg trengte en tur og Martine var den perfekte reisepartner. Det var god stemning gjennom hele turen og vi fikk gjort masse blogg i tillegg! Jeg har skrevet en del om det under kategorien “reise” og det kommer også en reiseguide og en vlogg til. 

MÅNEDENS INNKJØP

 

Denne buksen jeg kjøpte på salg hos Zara i Kaunas. SÅ KUL!

 

MÅNEDENS NEDTUR

Dette går igjen. Jeg er stadig i dårlig form og det er helt sykt irriterende. Det er alt for ofte at jeg føler meg skikkelig dårlig, kroppen verker, hodet verker og halsen er vond. Jeg er så utrolig lei!

I tillegg må jeg slenge på at vi fikk en regning på fem tusen fra den forrige leiligheten med ekstra strøm vi må betale nå fordi vi betalte for lite og jeg er blakk :))))). Moro!

 

MÅNEDENS INSTAGRAMBILDE

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer
    1. Jeg elsker bloggen og innleggene dine! Jeg må alltid klikke meg inn her siden du har så mange gode innlegg! Jeg føler meg igjen i mye av det du skriver, også synes jeg det er veldig hyggelig at du svarer på alle kommentarene du får. Jeg leser noen andre paradise blogger, men de svarer aldri på kommentarene mine, hehe;) stå på! <3

    2. Hvilke enkeltemner tar du? Har du et større mål med de fagene du tar nå – skal det ende i en bachelor etc?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg