PLUTSELIG BLE DET PRISUTDELING

Nå skjer det crazy ting her. Jeg, lille meg skal på Vixen Awards. Et event jeg har fulgt med på i mange år. Et event hvor de ekte bloggerne er. JEG SKAL DIT!

Det er så utrolig sykt å se hva som har skjedd på et år. Jeg har gått fra å være helt ukjent til å skrive for flere tusen mennesker hver dag. Jeg har fått bli en del av en fantastisk Side2-gjeng og nå skal jeg få være med på selveste Vixen Awards. Det er så sykt. 

Dette ble bestemt for noen få dager siden og av den grunn hadde jeg ingenting planlagt. Jeg satt i sofaen med ettervekst og et rosa hår som begynte å falme, helt uten kjole, brunfarge eller planlagt styling. Hallo liksom, det er et bloggevent (he he). Nærmest i panikk sendte jeg melding til frisøren min. “Har du en nødtime til i morgen? Jeg skal på Vixen!”. Heldigvis klarte hun å presse meg inn før jeg skulle på jobb og vi fikk frisket opp fargen min så den ikke er oransje-rosa. Pjuh, da var det i boks!

Kjole? Nope. Det får bli noe jeg allerede har i klesskapet og sikkert har brukt mange ganger før, men det er mye fint å hente der så greit nok. Brunfarge? Vel, godt det finnes selvbruning for om jeg skal ha på meg sort (noe det antakeligvis blir fordi nesten alt jeg har av finklær er sort) må det til for hudfargen min nå er så lys at jeg nesten er grå. Sminke har jeg også så det ordner seg vel til slutt! 

Uansett så gleder jeg meg masse til mitt første offisielle bloggevent! Wiii, altså det er mulig det er kleint at jeg synes det er litt kult, men se for dere å plutselig stå i samme rom med mange av de dere har fulgt med på og sett opp til i årevis da! Det er jo moro. 

Det er forresten grunnen til at jeg reiser hjem fra Larvik allerede lørdag kveld, men det er verdt det. Hjem kan jeg dra når som helst! Min første Vixen skjer derimot ikke hver dag. Nå skal jeg hjem og lete frem et antrekk fra klesskapet og begynne å planlegge stylingen. Så spennende!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

17 kommentarer
    1. Anonym: Helt ærlig så synes jeg det er ganske kjipt. Jeg forstår ikke hvorfor hun stadig føler behovet for å sende stikk i min (og særlig ikke i Sofie som skal være en av hennes gode venninner sin) retning. Vi er voksne mennesker som kan snakke med hverandre om det er noe. Det som er rart er at det alltid er hyggelig når vi møtes, men i det hun setter seg ned for å skrive innlegg kommer klørne frem. Jeg har fått flere spørsmål og til og med fått tilsendt screens av innlegg hvor dere med en gang tenker at det er meg hun skriver om, noe jeg også gjør. Som sagt synes jeg det er trist, særlig når hun omtaler situasjoner hun faktisk ikke vet så mye om og saker med to sider. Hun har en stor blogg og å bruke den for å sende stikk til andre og dra andre ned synes jeg er veldig unødvendig.

    2. Selvfølgelig blir du invitert til Vixen når de store bloggerne boikotter Vixen😬Da blir det plass til F-list bloggere…..

    3. Haha, jeg har kansje ligget under en sten.. Men som eks, hva har Martine Lunde skrevet om deg? Har hun liksom nevnt navn, eller hva? Håper på svar, synst også det er så unødvendig! Elsker btw deg og bloggen din! Stå på<3

    4. Til anonym 21:08, for en unødvendig kommentar.. Synes d er flott at du er invitert jeg.. skjønner godt at du gleder deg.. en dag kommer du til å motta pris for bloggen du også for du er utrolig flink <3 Klem

    5. Du har skikkelig kul og casual stil. Elsker at du ikke «doller deg opp» med masse blind osv. Prisvinner blir du nok snart, bare fortsett med det fantastiske arbeidet!

    6. Jeg syntes det er kult at du faktisk tørr å gjøre det du har lyst til, uten å tenke på at andre for eksempel syns deg er rart med rosa går. Men det er jo så dritkult! U go guuuurll!!!

    7. Hei Andrea. Du er en nydelig og vakker person og eg er ganske så sikker på at du e 1000000x bedre i virkeligheten❤️ Du var og er den mest voksene og modne personligheten som har vert på ph! Du gjorde jo masse gøy og barnslig men alle må få lov og være litt barnslige og ha det gøy og på ph å der skal man ha det gøy! Du er et STORT forbilde og eg håper at du aldri slutter med bloggen din uansett kor masse hets og negative ting du får tilsendt her for de er bare missunelig på deg❤️ Å Lunde er også en snill og god person å eg sku ønske det bare var gode ting mellom dere❤️ Du er en stor inspirasjon å eg håper du tar dette innover deg for du fortjener bare godt❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg