KOFFERTEN ER PAKKET NOK EN GANG

ANNONSE – alle lenker er annonselenker + sponset behandling

JAKKE HER / BUKSE HER / T-SKJORTE HER / ØREDOBBER HER

God morgen og god fredag, kjære lesere! Dagen i dag er superhektisk og det mener jeg som jeg aldri har ment før. Jeg er oppe nå og skal på trening, men jeg har ikke akkurat god tid.

Plutselig ble planen for helgen forandret og jeg skal noe veldig moro. Jeg klarte ikke å glede meg helt over det fordi jeg sitter her med utvasket rosa hår og ettervekst (jeg hater ettervekst).  Heldigvis fikk jeg nødtime hos frisøren min (sponset behandling) så vi skal få freshet opp håret mitt litt allerede klokken elleve og derfra drar jeg rett på jobb. 

I kveld skal jeg nemlig reise og derfor har jeg veldig stramt skjema i dag. Jeg skal faktisk en liten svipptur hjem til Larvik etter jobb i kveld. Planen var å bli til søndag, men nå drar jeg tilbake til Oslo allerede i morgen.

Det er to grunner til at jeg drar hjem igjen allerede. Nummer 1 – jeg trenger nok en gang hjelp med alt dette enkeltmannsforetak-, regnskap- og merverdiavgiftsgreiene og hvem er vel bedre til å hjelpe enn pappa? Nummer 2 – Samme fyren har bursdag neste helg, men da jobber jeg og kan ikke dra hjem så derfor blir det en minifeiring og gaveutdeling i morgen, woho!

Nå må jeg komme meg avgårde. Husk å still spørsmål til ukens spørsmål om det er noe dere lurer på, klem!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

19 kommentarer

Siste innlegg