IKKE IGJEN…

Hei, fine dere! I dag er jeg rett og slett skikkelig dårlig. I går våknet jeg opp med hodepine og i dag våknet jeg opp med en fem ganger verre hodepine, i tillegg til at alt føles tungt og verker. Det er helt krise. Jeg har vært så mye syk og jeg orker ikke bli syk igjen. Ikke har jeg tid heller. Det er mulig jeg er dum nå, men jeg drar på jobb og later som jeg ikke er syk og satser på at det går over. 

Jeg har vært helt fjern denne uken så uken som gikk har gått i glemmeboken. Den er tilbake neste uke! Jeg hadde også tenkt til å fortelle dere om denne ukens planer, men men. Haha, sånt skjer. Uff, jeg føler bloggen min har vært litt halvveis de siste dagene. Det beklager jeg, men jeg kommer sterkere tilbake! Si gjerne ifra om det er noe spesielt dere vil lese om forresten. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. leit å høre at formen ikke er i 100. men sender og ønsker deg varme og gode tanker og et håp om riktig god bedring. hvis du er skikkelig dårlig en dag, så vil jeg anbefale deg å kjøpe cola og litt potetgull, det skal vist være et gammel kjerringråd som jeg har hørt, og jeg selv har prøvd det med stor hell. ønsker deg en god dag på tross av formen

    2. Så kjedelig å være så mye syk!:( Tar du d-vitaminer? Har ikke vært syk en eneste dag etter jeg begynte med tilskudd, og jeg jobber som lærer på barneskole:)

    3. Jeg ville bare si, at du er utrolig og vakker!! Jeg har ikke kommentert før men jeg leser bloggen din fast og blir alltid så inspirert av deg. Humøret ditt gjør at jeg alltid føler meg bedre og jeg elsker at du er deg selv <3 Du har kommet så langt med bloggen din og du kommer til å komme enda lengre fordi du er så flink og varierer alltid innholdene dine!
      masse klemmer fra meg <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg