SPRING FAVOURITES

ANNONSE – alle lenker er annonselenker

Det er snart vår, folkens! I hvert fall om en to måneders tid. Jeg elsker våren og sammen med høsten er det min favorittårstid. Lettere klær, men fortsatt store, digge jakker.

Jeg har selvfølgelig begynt å kikke litt på vårklær allerede og drømmer meg bort i det alle de nye plaggene som dukker opp over alt. Her er noen av mine favoritter som fåes kjøpt hos Nelly!

1. TEDDY JACKET HER   /   2. SKJØRT HER   /   3. SOLBRILLER FRA CELINE HER

4. AVIATOR JACKET HER   /   5. T-SKJORTE HER   /   6. JEANS FRA LEVIS HER

1. SKJØRT HER   /   2. BUKSE HER   /   3. RØDT OLASKJØRT HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg