TAKK FOR NÅ

Endelig hjemme. Det å reise er så slitsomt, særlig når det foregår midt på natten. Jeg sov i en times tid før vi måtte opp for å pakke sakene våre og reise fra hotellet til bussterminalen. Deretter ventet en ganske lang busstur før det var enda mer venting på flyplassen. Derfor er det godt å endelig være på plass hjemme og kunne legge seg i min egen seng. 

Jeg skulle gjerne blitt noen dager til i Kaunas. Det er fortsatt så mye jeg vil se og oppleve her. Vi rakk ikke teste utelivet. Det er så mange kule katedraler og interessante steder jeg vil besøke, ikke minst flere restauranter! Jeg skal definitivt tilbake, men akkurat nå må jeg bare si takk for nå. Takk til verdens beste reisepartner som har gjort denne helgen helt perfekt! Jeg gleder meg til neste tur. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg