TURN ON HOS GUTTER

Man blir ofte inspirert av menneskene rundt seg, i hvert fall jeg. Det kan være fordi jeg har så mange kreative og flinke venner. En av de er Martine og da hun skrev innleggene om turn on og turn off hos gutter tenkte jeg at jeg også vil dele mine lister! Først ut er turn on… 

SJARM. Det er number one, alltid. Det er utrolig tiltrekkende med en sjarmerende gutt så lenge han ikke går over til å bli sånn ekkel, kvalm sjarmerende. Jeg klarer ikke utdype det mer enn det, haha. Dere jenter skjønner kanskje hva jeg mener?

FIN KLESSTIL. Yes, det er alltid et pluss om klesstilen er på plass. Personlig liker jeg ikke den stilen hvor man går rundt i klær som gjør at det ser ut som du er på vei til et grillparty på 90-tallet eller hvor hele stilen er basert på diverse joggedresser. No, no. Pent, vanlig kledd er gull. Elsker gutter med fin klesstil. 

PENE ØYNE. Åååh, min svakhet. Jeg elsker gutter med pene øyne. Dere vet når de omtrent gnistrer? N Y D E L I G og så tiltrekkende.

SELVTILLIT. Jeg synes det er skikkelig turn on når gutter har selvtillit. De skal være sikre på seg selv, hvem de er og hva de står for. Igjen, ikke så det går over i å være ekkel og at de står foran speilet i en time og beundrer seg selv. Nei, det handler mer om at de skal være trygge på seg selv og igjen vite hvem de er. 

GLAD I DYR. Hvor nydelig er det ikke med gutter som setter seg ned på gata for å hilse på en random hund liksom? Åååh, hjertet mitt smelter. Jeg elsker dyr og må ha dyr i livet mitt så det er nok ingen overraskelse at jeg blir sjarmert av gutter som er glad i dyr hehe. 

MENINGER. (Så lenge de er det samme som meg, hehehe neida joda litt). Jeg synes det er tiltrekkende med gutter som har sterke meninger og tør å si ifra. Det er ikke kult når de bare jatter med for å være enig med deg, men faktisk tør å si ifra og forteller hva de mener selv. 

FIN KROPP. Det må være lov å si at det er ganske turn on med en fin kropp. Når det er sagt så hjelper det ingen verdens ting om personligheten er dritt. 

INTELLIGENS. Smarte gutter er aldri feil så lenge de ikke skal snikskryte av det hele tiden for det er bare slitsomt. 

LUKT. Ååååh, gutter som lukter godt herregud så digg. 

FLINK MED BARN (tok dette fra Martine hihi). Altså selv om jeg ikke er spesielt glad i barn og ikke forstår hvordan jeg skal kommunisere med dem så er det skikkelig sjarmerende med en gutt som er flink med barn. Jeg smelter jeg, herregud. Det vekker morsinnstinktet eller noe sånt, haha. Tankene går rett over til “ååå, han hadde vært en søt pappa” :))))). 

HUMOR. Klisjéen jeg vil ha en som kan få meg til å le, men det er så viktig. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

17 kommentarer
    1. Har du fortsatt rabattkode hos Beauty House? Synes alltid neglene dine blir såå fine, så har lyst på fine negler selv:)

    2. Ho disse guttene finst, er enig med deg Andrea:) Men hvorfor er du ikke dammen med en slik gutt.😂 Syns ikke kravene var så store jeg: Til deg lenger her oppe som mener at en slik gutt ikke finst: Jo det gjør han.😀

    3. Jeg vil helst ikke møte han, da jeg er en han selv! Det er helt grt å være uenig, men du er uenig med MANGE av dine lesere også skal du diskutere til du får det som du vil, selvom det er feil!

    4. Anonym: Ja, men da har vi vel veldig forskjellig syn på ting da 🙂 Handler ikke om å få det som jeg vil, men jeg diskuterer og prøver å få frem min mening, ja. Ikke noe galt i det.

    5. Diskutere frem din mening… Men du lille Andrea… Når du diskuterer frem en ting som egentlig er feil, hvorfor da diskutere? Ta dette puppestunte ditt… Du viste det er feil å blotte seg på den måten, men du gjorde det for det. Pluss at når VGtv interjuvet deg, så innrømmet du at det var for å fremprovosere en mening du mente var riktig, men som i utgangspunkte var feil!

    6. Anonym: Wow, går rett over på hersketeknikk du 🙂 Åh, elsker slike lesere <3 Vel, men du lille anonym... Nå kjenner jeg at jeg blir ganske skuffet over menneskeheten, men jeg prøver å ha i bakhodet at jeg nå diskuterer med et nettroll så. Vel, jeg skal holde det enkelt. Jeg har min egen personlige mening. Du har din egen personlige mening. Folk er forskjellige og det er fantastisk og det skal vi også få lov til å være! Det at jeg mener en gutt som jeg beskriver i dette innlegget finnes (noe jeg vet, fordi jeg har møtt gutter som dette) er ikke feil. Det er min mening. For meg finnes denne gutten. At andre ikke har funnet han er greit nok, men jeg mener fortsatt at han finnes for meg. Det handler ikke om å diskutere frem ting som er feil, men legge frem hver sin side og fremme hvert sitt poeng. Jeg viste at det er feil å blotte seg på den måten? Mente du visste kanskje? 🙂 Jeg (igjen MIN personlige mening) synes ikke det er feil. Du skal få lov til å mene at det er feil, men da må jeg igjen få være uenig med deg. Den siste setningen din er det så mye feil. Jeg har ikke fremprovosert en mening jeg mener er rett, men som i utgangspunktet er feil. En mening er ikke feil, en mening er en mening. Så kan man være uenige om den meningen. Jeg synes fortsatt ikke en nippel er noe galt bare fordi den sitter på et kvinnebryst i stede for en manns bryst. Så hva vil du egentlig? 🙂

    7. Hersketeknikk faktisk… godt du ikke kjenner meg for da hadde ikke de ord kommet på trykk her! Jeg anbefaler deg å se det klippet fra vgtv, da hører du selv hva du sier!

    8. Du tar feil av meg. «Men du lille Andrea» er vell heller mere rettet mot det positive enn at jeg ikke bruker ord som, dust, hør her din dumme f…, osv. Men nok sagt, du er sikker dritt lei meg nå, så til neste diskusjon, take care!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg