NÅR ER VI FRAMME I…

Ah, nå er vi endelig fremme! Vel, vi har nå egentlig vært her i en del timer allerede. Flyturen gikk kjempefint og det gjorde også turen til hotellet. Vi fikk sjekket inn og er så fornøyd med både hotell og beliggenhet. Det er nemlig gåavstand til nesten absolutt alt. Nå lurer dere vel fælt på hvor vi er? 

Vi er i Kaunas! Det er den nest største byen i Litauen. Jeg hadde ikke hørt om det før for veldig kort tid siden jeg heller. Da jeg satt og vurderte Riga, Vilnius og to andre steder kom Martine med dette forslaget og jeg var solgt. Hvorfor ikke prøve noe helt nytt?

Det virker utrolig koselig her og alle vi har møtt så langt er skikkelig gjestfrie og hyggelig. Vi var ute og spise en helt syk lunsj i stad. Jeg skal vise dere masse bilder i morgen. Det var så digg!

Jeg tenker forresten å lage en liten guide herfra om det er interessant? Dette er et supert sted å dra på en weekendtur hvor man ikke kan bruke så alt for mye penger. Rimelige billetter, hotell, samt mat og drikke! Her får dere ikke noe Gucci-flash akkurat, haha. Jeg er kanskje ikke den bloggeren du elsker å hate fordi du egentlig drømmer om livet mitt, men kanskje mer den du kan relatere til? I don’t know, men rop ut om dere vil ha tips!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

20 kommentarer
    1. litt skuffende.. alt dette «styret», også skal dere bare dit liksom. dette er jo noe dere har blogget om i flere uker, så trodde liksom dere skulle til syden, eller LA eller noe sånt, og være borte hvertfall en uke….. men jaja.
      ser ut som ett koselig hotel da! kos dere masse

    2. Anonym: Jeg har hele tiden sagt at jeg skal på en weekendtur 🙂 Ja for syden er jo veldig mye mer spennende liksom, hehe… Jeg har gledet meg masse jeg og er superpositivt så det skal vi nok klare 😀

    3. Gleder meg til å se bilder fra weekendturen! Håper det blir fantastisk 😀
      ps. et lite tips; La helst ikke kofferten ligga på gulvet inntill vegglister, helst bør den ligge på en stol, eller på badet. Snakker av erfaring da vi fikk bedbugs etter en uke i New York…

    4. Du burde sjekke ut instastoryen til Celina Karine på insta for tips osv. Hun kom nettopp hjem fra Kaunas 🙂

    5. Så gøy! Har faktisk selv vert i Vilnius tidligere i år! Var ikke så veldig mye å se, men dere på virkelig ta dere en tur innom shoppingsenteret Akropolis! Et av europas største kjøpesenter, der finner der dumgevis sv butikker, bowling, kino og 5D kino, det var utrolig kult med 5D og anbefaler det sykt! Da vi var der var vi på senteret i over 12 timer!!

    6. Du har helt riktig, man kjenner seg igjen i livet ditt! Og med jobb og alt produserer du en mye mer innholdsrik og variert blogg en de «drømmeliv» bloggerne. Du er et friskt pust, merker at du brenner for det. Mange andre bloggere har lette for å slippe opp litt når pengene har begynt å renne inn. Fortsett sånn, du er bra 🙂

    7. Jeg setter veldig pris på ærligheten din, og som du selv skriver så er du relaterbar. Man blir litt lei av at alt skal være så perfekt hele tiden. God tur chicas ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg