TING JEG GLEDER MEG TIL I 2018

Jeg satt og tenkte over hvor fint dette året har startet og hvor bra det kan bli. Plutselig kom jeg på så mye jeg gleder meg til å gjøre i 2018 og fant ut at jeg vil dele det med dere. Nå tar jeg første halvdel av året først fordi jeg aner ikke hva som skjer til høsten enda, men det kommer fort litt planer der og etter hvert. 

REISE MED MARTINE. Dette er det aller første litt “store” som skjer i 2018 og jeg gleder meg helt sykt! Jeg har hatt skikkelig reisefeber og da hun ville reise ble jeg lett med. Det beste med dette er at det ikke er lenge til! Vi reiser faktisk på torsdag og det skal bli så deilig å komme seg litt bort og gjøre noe helt annet. 

ED SHEERAN-KONSERT. Wiiii! Dette glemmer jeg stadig at jeg skal på. Antakeligvis fordi det er så lenge siden vi bestilte billetter og fordi det fortsatt er en god stund til vi faktisk skal på konserten. Jeg reiser meg tre venninner til Gøteborg i juli for å se det som (sammen med Taylor) er min absolutte favorittartist! Herregud, jeg klarer ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til det her. 

STAVERNFESTIVALEN. Vi reiser rett fra Gøteborg til Larvik for å være med på Stavernfestivalen. Det er alltid koselig og jeg gleder meg like mye hvert år. Vanligvis er jeg ikke så glad i festivaler, men dette er tradisjon og de siste årene har den blitt så bra. Jeg kommer enda ikke over Karpe Diem sin avslutning på hele greia i fjor. HERREGUD DET VAR SÅ BRA. Det aller beste er egentlig at jeg kan bo hjemme og slipper å bo på en festivalcamp eller i et telt. Altså nei, det hadde ikke gått haha. 

SYDENTUR. Dette er ikke 100% spikret, men noen av oss i vennegjengen har snakket om å ta en uke i varmere strøk i sommer. Det blir nok i så fall enten før eller etter Stavernfestivalen. Vi har vært forskjellige steder i Hellas de siste årene og jeg elsker det landet! Men i år kan det være vi prøver noe helt nytt. Jeg fikk opp Albania da jeg satt og Googlet og det så skikkelig fint ut! I tillegg er det så mye billigere, så muligens. Vi får se. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

36 kommentarer
    1. Tror du kommer til å fucke opp studiene dine🙃er liksom ikke første prioriteringene dine da, for det er vel heiaBLOGGEN. Når bloggen din er død får nok sjokk over realiteten.

    2. Anonym: Wow, du virker som et veldig positivt menneske 🙂 Det er snakk om å ta to enkeltemner. Det skal jeg klare helt fint sammen med både blogg og jobb. Takk for støtten btw 😉

    3. Så mye gøy å se fram til! Kan hende jeg tar feil, men mener å huske at du skulle til Los Angeles med Sofie nå snart? Eller reiser du ikke allikevel? Håper du koser deg sikkelig på ferie hvor enn du reiser på torsdag, det fortjener du <3

    4. Blir så pleased av å lese bloggen din, herregud du er så organisert, har så bra meninger, er flink til å oppdatere selv om det ikke skjer megastore ting og er bare så oppegående dame! Håper du aldri tar til deg noe negativt slik at det påvirker det du gjør. Du er bra <3 Fortsett å skriv, del og formidle 💞

    5. Skal Martine være igjen når du reiser hjem fra ferien dets?? Siden hun sier at hun skal flytte utenlands??

    6. Sjokkert over hva du legger ut på snap. Du blir bare mer og mer et usunt forbilde.
      Lykke til videre i bloggverden, for det blir uten meg som leser.
      Der mistet du min respekt

    7. Sara: Hvorfor det, Sara? Jeg ser faktisk på meg selv om et ganske så sunt forbilde. Hvis du sikter til snappen med sprøyten så trekker du konklusjoner uten å ane hva som faktisk foregår. Det skal jeg fortelle i et innlegg i morgen, men da får du vel ikke med deg det. Hvis det skal så lite til å miste respekten din så ønsker jeg den heller ikke.

    8. Jeg er fra albania og det er dødsfint der og billig 😁 du kommer ikke til å angre, sjekk ut syri i kaltert i saranda i albania og vlor ❤️😁

    9. Hei! Jeg har vært i nabolandet til Albania, Monenegro, og vil ikke anbefale å dra dit. Mennene/guttene var veldig plagsomme og ekle. Var litt ubehageligh å være der, på grunn av gutter som prøvde alt for hardt på oss. De sa mange «spesielle» ting til oss, filmet oss, og fulgte etter oss. Var mye annet ubehagelig som skjedde på denne turen, men det avhenger sikkert bare fra plass til plass. Ha en fin dag videre 🙂

    10. Hei! Jeg og venninnegjengen var i Albania ifjor sommer! Jeg har lenge drømt om å reise ditt og endelig ble drømmen til virkelighet! Jeg har bare en ting å si; BOOK MED EN ENESTE GANG! For et magisk sted! Vi bodde i saranda, omtrent midt i sentrum. Det er ikke akkurat et sted man drar for å shoppe, for de har ikke noen butikker. Vi alle levde for under 2000kr gjennom hele uken! Så billig var det faktisk! Til lunsj spiste vi sandwich til 10kr og drakk brus til 5. Sier sitt! Vi dro på utflukt til ksamil og det er et sted man bare MÅ oppleve!
      Herregud, skriver så mye men ble så gira når jeg såg du ville reise til Albania! Haha!
      Vil også tipse om hotellet vårt. Det heter Hotel Delfini og ligger rett ved sjøen. Vi fikk balkongutsikt (de fleste rommene har det) og fikk se solnedgang hver kveld! Hotellet har også sin egen «strand» og brygge!
      Klem!

    11. Enn så lenge ser det ut som du ihvertfall har mer håndfaste ting å se frem til enn hva jeg har i skrivende stund. Jeg kommer nok forhåpentligvis til å få et bra og spennende år jeg også, men akkurat nå aner jeg nesten ingenting om hva alle de bra og spennende tingene vil bli for noe! 😮

    12. Bare masse gutter som henger etter deg der, samt mye trist innen dyremishandling! Ikke dra dit!! Møkkaplass!!

    13. Jeg vurderer sterkt stavernfestivalen jeg også! så gøy 🙂 fikk tak i lørdagspass i fjor samme dag, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg reiste! for en opplevelse 😀
      Veit du hvor mye alle dagerspass koster egt? og hva som er forskjell på vanlig og premium?

    14. Silje: Ååå, det burde du!! Er så moro 😀 aner ikke prisene dessverre, sjekk Stavernfestivalen.no! Premier gir deg tilgang på et eget område. Ikke verdt pengene spør du meg 🙂 jeg var nesten ikke på det området i fjor??

    15. Ooooo reiser du til Albania ,ja da reiser du til en av Europas fineste steder 😘veldig nydelige plasser og veldig billig.☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg