DENNE UKEN SKJER DET MYE

Jeg vet ikke hva jeg skal si om tilbakemeldingene på innlegget jeg skrev i går. Først tusen takk for de fine ordene og jeg er glad dere satt pris på det jeg skrev! Samtidig er det utrolig vondt å lese enkelte historier… Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si annet enn hvor trist det er at noe som det er så utbredt. Jeg håper alle finner noe som gjør dere lykkelige og at hva det enn er som gjør at dere har det vondt forsvinner fra livet deres.

Nå over til noe annet. Ny uke og nye muligheter. Jeg er godt i gang allerede, men tenkte å fortelle dere hvordan hele uken min ser ut. Denne uken skjer det ganske mye og høydepunktet er definitivt det som skal skje på torsdag!

MANDAG. Jeg begynner sent på jobb så Martine og jeg skal ha den bildedagen vi har prøvd å få til siden forrige uke. Begge har jobbet mye så vi har rett og slett ikke fått tid før nå. Planen var egentlig å dra på trening først, men hele kroppen er stiv og støl så jeg lytter til den og tar treningsfri (foreløpig i hvert fall).

TIRSDAG. Klokken 11 har jeg en time for å fikse leppene mine. Jeg var på konsultasjon forrige uke, men bestemte meg for å gjøre selve behandlingen et annet sted. Dere skal selvfølgelig få resultatet på bloggen senere. Jeg kommer til å snappe mens jeg er der, så dere kan følge meg om dere vil se det in action (andreasveinsdot heter jeg på snap).

Like etterpå skal Martine og jeg ta enda flere bilder før jeg skal på en negletime klokken 13.30. Denne gangen skal jeg gjøre noe helt nytt og noe jeg ikke så for meg at jeg kom til å gjøre med det første… Spennende!

Kvelden har jeg ingen planer for enda annet en en liten treningstur og bloggjobb. Forhåpentligvis blir jeg sittende og redigere bilder i flere timer, hihi.

ONSDAG. Trening og jobb. Jeg er så lei meg fordi jeg jobber sent og ikke får sett skjebnekampen til Norge! Vi må jo vinne med fem mål mot Sverige i tillegg til at en del andre kamper skal gå vår vei. Åh, jeg kommer til å være kjempespent i det jeg sjekker mobilen min etter jobb. Forhåpentligvis er det gode nyheter jeg kan kose meg med mens jeg pakker til reisen. 

TORSDAG. Reisedag, endelig! Martine og jeg skal på tur og jeg gleder meg så mye. Vi skal selvfølgelig oppdatere dere masse underveis og ikke minst avsløre hvor vi skal på tur. 

FREDAG-SØNDAG. Vi er fortsatt bortevekk, hihi. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer

Siste innlegg