EN ALARMFRI SØNDAG

God morgen! Litt sent, men det er søndag. I dag hadde jeg planlagt å sove til jeg våknet av meg selv. Alle alarmer og vekkerklokker var skrudd av og mobilen ble satt i nattmodus før jeg la meg i går kveld. Det var så digg og antakeligvis litt etterlengtet. En søndag uten planer, finnes det noe bedre?

Nå har jeg ryddet litt og tusler rund her i hettegenseren min. Martine og jeg skulle egentlig ta bilder, men hun var på byen i går så jeg ser ikke akkurat det skje med det aller første, haha. Greit nok, da har jeg god tid til å vaske leiligheten, bytte sengetøy og sette på en klesvask eller to.

Ingenting skal få stresse meg i dag kjenner jeg. Her skal alt taes helt med ro, men jeg skal allikevel klare å få gjort en god del. Klesskapet skal også ryddes, så følg med på Tisen min. Plutselig kommer det noe nytt der i løpet av dagen!

Før kvelden er omme må jeg (ta sol eller selvbruning herregud så bleik jeg har blitt) planlegge uken som kommer og begynne å tenke over hva jeg skal pakke med meg til turen Martine og jeg drar på neste uke. Angående den turen. Jeg har vært så utrolig tett! Den helgen vi reiser er det jo finaler i håndball EM. Hvor dum går det egentlig an å bli?

Hvis dere ikke har fått det med meg så elsker jeg håndball og må jo få med meg dette. Åh, jeg må enten finne et sted hvor de viser kampene der hvor vi skal (selv om jeg tviler sterkt på det og uansett tror jeg ikke Martine er så gira, hehe) eller så må jeg finne en måte å få sett Viafree i utlandet. Går det? Hjelp meg!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer

Siste innlegg