VI HAR IKKE MØTTES PÅ FLERE ÅR

Dere vet sånne venner det kan gå flere år mellom hver gang man møtes, men når man først er sammen er alt som før? De er gode de! Før jeg forlot Larvik forrige uke møtte jeg to av disse for en kaffe før de var så greie og kjørte meg til bussen. 

Vi dro på Håndverkeren i Sandefjord. Jeg har ikke vært der på flere år, men husket stedet godt. Det er så koselig der. De har innredet caféen på en skikkelig kul og særegen måte. Om dere bor i nærheten av Sandefjord anbefaler jeg absolutt en tur innom her altså!

Vi satt og koste oss med både kaffe og kake i det som fort ble nesten tre timer. Det var skikkelig hyggelig å se de igjen og bli litt oppdatert på hverandres liv.

Rebecca møtte jeg såvidt på byen i jula, men jeg tror faktisk det er flere år siden jeg møtte Anders, haha. Det er så sykt å tenke på for da jeg møtte de i går kunne jeg like gjerne ha hengt med de dagen før om dere skjønner. Jeg elsker når det er sånn!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg