FORDELER MED Å IKKE HA HÅREXTENSION

Nå som extensionet mitt er av har jeg lagt merke til noen fordeler. Det er skikkelig uvant og litt skummelt, men på en måte ganske deilig. Det er jo noen ting jeg har savnet med å ikke ha de teipbitene i hodebunnen og her kommer noe av det!

 KUNNE VASKE HÅRET ORDENTLIG. Jeg får selvfølgelig vasket håret på vanlig måte med extension, men det føles annerledes. På en måte føler jeg ikke at jeg får vasket det like godt med alle festene i, haha. Nå skal det vaskes skikkelig og det blir så deilig!

❤ IKKE TENKE PÅ OM FESTENE SYNES. Det er så kjedelig å ha tatt masse bilder for så å oppdage at et av festene synes på alle sammen… Like kjedelig er det å skulle lage en kul frisyre, men så funker det ikke i praksis fordi jeg ikke har nok hår til å skjule festene. Jeg elsker å gå med hestehale og generelt noe av håret oppsatt. Det har vært litt vanskelig med tanke på å skjule festene, men det kan jeg gjøre masse nå!

❤ HÅRET ER MYE LETTERE. Det sier seg jo selv. Nå har jeg ikke lenger en pakke med ekstra hår festet til hodet og da blir det selvfølgelig lettere. 

❤ NULL SKILLE MELLOM EKTE HÅR OG EXTENSION. Det er det verste! Når jeg retter håret går det ikke lang tid før jeg må gre det igjen for å dempe skillet mellom mitt eget hår og det falske. Jeg måtte gå med en hårbørste i veska konstant for å passe på det, noe som er skikkelig kjedelig. 

❤ IKKE LIKKE EKKELT Å SVETTE. Når jeg trener, særlig hvis jeg løper så blir jeg svett i håret. Eller hodebunnen da, men det blir jo håret også. Det må jeg innrømme at jeg synes var ganske ekkelt med extension, men nå kan jeg svette i vei. 

❤ KORT TID Å FØNE HÅRET. Jeg brukte sikkert en halvtime på å føne håret før. Nå bruker det vel nesten like lang tid på å lufttørke og jeg sparer sykt mye tid på å ikke måtte føne det i en evighet hver gang jeg skal noe. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg