LIKER DU DONALD TRUMP KAN VI IKKE DATE

Lenge siden sist! Jeg må værelig og si at jeg har glemt av denne spalten litt. Wopsi. Det er jo egentlig en ukentlig torsdags-spalte så da er det ikke annet å gjøre enn å hive seg rundt og skrive litt om singelliv og dating igjen.

Etter å ha fått en update av en venninne som var på date for noen dager siden begynte tankene å surre. Hun fortalte om fyren som for all del er hyggelig, men det var et par dealbreakers.

Da begynte jeg å tenke over hva som er dealbreakers for meg. Ting som rett og slett ikke går om vi skal fortsette å date og da snakker jeg ikke om stygge sko, men om holdninger og verdier. 

Du liker Donald Trump. Sorry, men det går bare ikke. I mine øyne er Trump et symbol på alt som er galt og jeg kunne aldri gått inn i et forhold med en person som mener Trumps verdier er noe å leve etter. Et mer kvinnediskriminerende og rasistisk menneske skal man lete lenger etter, så æsj. 

#MeToo er unødvendig. WHAT? Kommer du med den uttalelsen er det byebye. Da tar jeg på meg jakka, går ut døra og så ser du ikke mer av meg med mindre du klikker deg inn her. 

Du liker ikke dyr. Sorry, men jeg synes det er noe veldig spesielt med mennesker som ikke liker noen dyr. Da føler jeg du er litt psykopat og det har jeg verken tid eller lyst til å deale med. 

Du mener du og dine er mye bedre enn alle andre. Den holdningen der orker jeg ikke. Om det gjelder arbeid eller hvor du kommer fra. Seriøst liksom. Å ha en holdning hvor man ser den på andre yrker fordi de ikke er “bra nok” gidder jeg ikke. Du er heller ikke noe mer verdt som menneske om du kommer fra Oslos beste vestkant eller om du er fra Mjøndalen. Skjønner dere? HATER sånne holdninger.

Kvalitetstid er et fremmedord. Jeg elsker kvalitetstid, både med meg selv med venner og selvfølgelig en eventuell kjæreste. Vi skal ha kvalitetstid sammen og gjøre masse koselig. Ikke hele tiden selvfølgelig, hello jeg har et liv, men innimellom. Lage middag sammen bare vi to, gå ut og spise, dra på kino, gå en tur osv. 

 

FORTELL MEG GJERNE HVA SOM ER EN DEALBREAKER FOR DEG

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

17 kommentarer
    1. Typ at noen tar opp noe rasistisk, krenkende eller bare rett og slett er diskriminerende ovenfor noen/noe!

    2. Elsker deg. Løøøv You❤️ Så pen, og så smart. Jeg elsker det du har gjort med håret ditt🌙💗. Jeg liker bloggen din skikkelig godt, du må aldri stoppe med blogging. Igjen du er så pen.

    3. Har du begynt og tjene bra på bloggen din nå, siden du jobber bare et par ganger i uka på en klesbutikk??

    4. enig me alt uten om metoo, synes den har gått over stokk og sten, man kan jo ikke se på ei dame uten at det er metoo sak synes jeg

    5. Anonym: Selvfølgelig kan du se på en dame uten at det er en MeToo-sak. Grunnen til at det har blitt så stort er fordi seksuell trakassering er så forbanna utbredt og skjer hele tiden, over hele verden. Så når man først begynner å snakke om det og alle faktisk forteller sin historie så blir det ganske enormt, noe som ikke er annet enn utrolig synd fordi det viser hvor mange som opplever seksuell trakassering.

      1. Men når damene skriker voldtekt når du ved et uhell dunker borti dem med armen i kassakø på kiwi, da har ting gått altfor langt. Jeg hjelper ikke lenger kvinner med noe som helst. Uansett hva de driver med eller ber om, så vender jeg blikket ned og går raskt derifra. Fordi det er ikke verdt risikoen. Bare å være i samme rom som en kvinne er nå en risiko, fordi hvis hun beskylder meg for noe så er jeg skyldig. Jeg har ikke noe forsvar, fordi hun er kvinne, jeg er mann og ifølge kvinner så er alle menn livsfarlige voldtektsforbrytere. Så hvis jeg ser en kvinne langs veien med et punktert hjul, eller jeg ser en kvinne bli banket opp og voldtatt på gaten av 36 menn, så gjør jeg ingenting. Jeg går raskt derifra. Så får de ordne opp selv. Dette er resultatet av kvinnenes latterlige metoo hysteri.

        Dere kvinner elsker å gjøre ting vanskelig. Hvis en mann ser på rumpa deres og sier wow, for ei fin rumpe, så er han et svin og bør fengsles. Dere bør lære å ta imot et komplimang. Vi ser på dere fordi vi liker det vi ser. Hvis dere aldri fikk oppmerksomhet så hadde det vært feil også. Dere klager uansett hva menn gjør.

    6. Det er bra du gir folk en tydelig advarsel. Det siste jeg vil, er å tilbringe tid med damer som hater Trump uten å egentlig vite hvorfor de hater Trump. Jeg tipper vennene dine sa at de hatet Trump, så da hengte du deg på og hatet du også. Det er bedre enn å ha en egen mening og stå for noe selv, ikke sant? Mye lettere å hate blindt.

      Forresten, nøyaktig hva er det du hater med Trump? Er det at han har fått amerikansk økonomi til å fungere bedre enn noensinne før? Er det alle de nye arebidsplassen han har skapt? Er det at han har fått det amerikanske boligmarkedet til å fungerer bedre enn noensinne før? Er det at han har gjort USA mer trygt for amerikanere? Forklar gjerne hva du hater mest av alle de positive tingene han har gjort.

      Jeg har også en regel for dating; Hvis du er en politisk korrekt bortskjemt og selvgod dum liten tispe som sprer hat og ikke har noen egne meninger om noe som helst, så blir det ikke noe pikk på deg. Da er det rett ut og kom ikke tilbake.

      1. Nei altså, det er vel mer det at han er tydelig rasist, at han sprer holdninger som at innvandrere og ikke hvite mennesker er mindre verdt og at han er EKSTREMT nedverdigende og ekkel mot kvinner. Tror ikke det er tileldig at det er nettopp tre kongressKVINNER han ber “dra hjem” selv om to av de er født i USA. Såååå, ganske mange grunner her haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg