TO DAGER MED ROSA HÅR

Hello! Jeg har akkurat kommet inn døren. Lomepizzaen (dag to) står i ovnen og det er håndball på tv-skjermen. Det blir ikke akkurat lett å holde seg til planen om en liten tur hjemom etter jobb for så å dra på trening. Særlig ikke med det været vi har her i hovedstaden. Blæh. Vi får se hvordan dette ender… 

Nå vil jeg si tusen takk for de fine tilbakemeldingene på min nye frisyre. Jeg var litt redd for reaksjonene om jeg skal være helt ærlig, men dere er rett og slett nydelige så det var ingenting å bekymre seg for.

Nå har jeg gått rundt med rosa hår i to dager og hvis jeg skal være helt ærlig er det enda litt uvant og litt for rosa. Det skal bli litt lysere og ikke så sterk farge og da tror jeg nok jeg blir enda mer komfortabel med dette. Jeg følte meg litt som en Pokemon de første dagene, haha.

I går avlyste jeg faktisk en avtale fordi jeg ikke ville sitte på et offentlig sted og føle meg som en tegneseriefigur heheh, wopsi. Nå går det litt bedre og det er jo kjempekult! Jeg må bare bli vandt med det.

Kåpe Mango / Bukse Cubus / Genser BikBok / Øredobber CMYK / Smykke H&M / Sko Eurosko

Nå blir den neste utfordringen å tørre å bruke farger på klærne mine selv om håret er rosa. Jeg har bestilt enda litt mer nytt som jeg skal vise dere senere og der er det faktisk en del farger. Spennende! Det blir gøy å eksperimentere litt fremover. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

22 kommentarer

Siste innlegg