23 SPØRSMÅL OG SVAR

1. Hvem ut av hvilken som helst person, skulle du ha likt å ha som middagsgjest?

HARRY STYLES!!!! Jeg hadde dødd liksom. Han virker så søt og hyggelig, men det beste er at han er så rar og morsom! Seriøst, han er drømmemannen min så ja takk. I can make you some tacos. 

2. Skulle du ønske du var berømt? I så fall på hvilken måte? 

Jeg synes det virker slitsomt å være skikkelig berømt! Altså bare da Paradise gikk var det litt slitsomt, så tenk å være en Kardashian liksom. Mas. Nei, så jeg ville egentlig ikke vært det, men om jeg skulle vært det så skulle jeg ønske at jeg var en sykt flink artist. Tenk så kult å stå foran en hel stadium stappfull av mennesker og bare briljere med en helt utrolig stemme! Det hadde vært kult. 

3. Pleier du å øve deg på hva du skal si før du ringer noen? I så fall, hvorfor det? 

Haha, ja det hender. Eller jeg gjorde det alltid før. Litt telefonskrekk her, ja. Jeg blir bare så stressa av å snakke med fremmede over telefonen, aner ikke hvorfor. 

4. Hvordan ser din perfekte dag ut? 

Hverdag: Da våkner jeg tidlig av meg selv, helt uthvilt. Går på kjøkkenet og drikker en god kopp kaffe og tar det helt med ro. Så drar jeg på trening og har en kjempebra økt som gir meg masse energi utover dagen. Så har jeg ingen konkrete planer, men det er kjempefint vær, passe kaldt så jeg kan gå rundt i byen og shoppe litt, møte en venninne før lunsj hvor vi spiser noe sykt digg og bare skravler. Så kanskje jeg drar hjem, skifter og slapper av litt før jeg møter noen venninner for å spise middag, enten lage noe digg hjemme og ha kosekveld eller spise ute og drikke litt vin. 
Drøm: Jeg våkner i en mansion i et varmt land sammen med en kjekkas som også er verdens beste, går ut på balkongen og nyter en vakker utsikt. Så setter vi oss  på balkongen nede hvor jeg får servert frokost som består av masse frukt, kanskje noe godt egg, juice og kaffe. Sitter der og nyter morgenen. Etterpå drar vi kanskje på stranda eller til byen hvor vi handler, spiser mer og bare nyter å ikke gjøre noe som helst. Spiser en romantisk, god middag på kvelden og bare nyter. 

Jeg er egentlig ganske enkel sånn sett, haha. 

5. Når sang du for noen sist og når sang du for noen andre? 

Åherregud, det vet jeg ikke. Stakkars mennesker i såfall. Jeg er helt tonedøv!

6. Du er 30 år og har 60 år igjen å leve. Ville du helst beholdt en ung kropp, eller et ungt sinn i dine resterende år?

For et vanskelig spørsmål! Med en ung kropp orker man og klarer å gjøre mer, men det er ikke sikkert man gidder det om man ikke er ung til sinns. Jeg tror jeg måtte gått for ung kropp så jeg kunne vært i aktivitet og sånt. 

7. Har du en anelse om hvordan livet ditt kommer til å ta slutt? 

Hehe, nja. Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å få kreft en gang i løpet av livet, men om jeg dør av det er jeg ikke sikker på. Jeg har også angst for å bli påkjørt, så kanskje en av de to. 

8. Nevn tre ting du og din samboer har til felles. 

Haha, det blir jo Sofie og meg da. Vi er ganske like på mange områder, men de jeg tenker på først er disse:

Vi er håpløse når det kommer til å snakke om ting aka følelser. 

Vi er snille og bryr oss veldig mye om de vi har nær oss. 

Vi liker å få vilja vår.

9. Hva er du mest takknemlig for? 

At jeg er frisk!

10. Hvis du kunne endret en ting med måten du ble oppdratt på, hva skulle det vært?

Hm… Vanskelig spørsmål. Kanskje at jeg ble satt enda litt mer på plass enn hva jeg til tider ble, haha. 

11. Fortell livshistorien din i korte trekk. 

Jeg ble født på Tønsberg sykehus 26. oktober 1994 (herregud, jeg er gammel). Mamma, pappa og jeg bodde i Larvik, så kom lillesøsteren min til verden to år senere. Vi flyttet til en liten gård og bodde der til slutten av barneskolen cirka. Jeg elsket å bo der med masse søte dyr. Så flyttet vi enda en gang, noen år senere skilte mamma og pappa seg så vi fikk etter hvert to hjem. Jeg drev med håndball, var mye i stallen og drev med ridning, spilte fotball litt (var elendig), prøvde meg på instrumenter (gikk dårlig er ikke musikalsk) og litt sånt forskjellig. Håndball var jeg ganske god i, men sluttet da resten av gjengen sluttet før vi startet opp igjen og sluttet et år senere.

Jeg startet på videregående og følte at jeg endelig fant “mine”. Jeg hadde hatt gode venner frem til da, men den gjengen jeg kom inn i her føltes som hjemme. Det var så godt! Det er forresten mine nærmeste den dag i dag, så koselig. Videregående var helt normalt, lite drama. Jeg ble russ og det var jo moro. Hadde et friår hjemme hvor vi alle jobbet mye og drakk nesten like mye vin, haha. Jeg ble skikkelig forelska for første gang, det gikk til helvete så jeg fikk kjærlighetssorg som varte i alt for lang tid (hele greia var veldig weird, jeg skjønner ikke helt hva som gikk av meg der hehe).

Flyttet til Oslo med tre venninner, hadde fortsatt kjærlighetssorg, trivdes ikke på studiet og ble deprimert. La på meg sykt mye, lå bare inne på rommet mitt, gjorde ingen verdens ting, gråt hele tiden uten noen spesiell grunn og hadde det jævlig. Sluttet på studiet, begynte å jobbe og trene og fikk det bra igjen. Fikk kollegaer som ble gode venninner, startet etter hvert på nytt studie, trivdes egentlig med det, flyttet med en av de jeg bodde med og en ny venn. Vi hadde det bra. Så ble jeg litt nedfor igjen, men på en helt annen måte og ja jeg hadde mine grunner. Ble sykelig opptatt av å trene, spiste supersunt og isolerte meg. Herregud, så håpløst. Bestemte meg for å starte på nytt et annet sted og søkte meg inn på skole i Australia. Kom inn, gledet meg sykt mye til å forsvinne og bare være helt alene og starte på nytt. 

Kom med på Paradise Hotel og dro til Mexico i stede. Utsatte skolen et halvt år. Hadde tidenes opplevelse i Mexico, angrer ikke et sekund. Kom hjem, levde i bobla i noen måneder. Hadde det greit, men var ikke helt på jorda. Da bobla sprakk og jeg stod igjen i mitt gamle liv var jeg litt forvirra. Hva skal jeg gjøre nå? Hadde sagt fra meg skoleplassen i Australia fordi jeg ville være i Norge ett år til. Flyttet fra mine gamle roomies og inn med Sofie. Fant heldigvis ut av hva jeg skulle gjøre med livet mitt. Byttet jobb, kom inn i gode rutiner igjen og nå sitter jeg her med bloggen, jobb, litt studier og har det ganske så bra!

12. Hvis du kunne ha våknet opp i morgen med en ny evne/kvalitet, hva skulle det vært?

Å kunne gjøre meg usynlig! 

13. Hvis du hadde en krystallkule som kunne fortelle deg en sannhet om deg, ditt liv, din fremtid eller hva som helst? Hva skulle du ha likt å vite? 

Åh, det vet jeg, men det vil jeg ikke dele med dere hehe sorry. Det er veldig privat, dessverre, men ååååh det kunne jeg trengt. 

14. Har du en drøm du ikke har turt å følge? I så fall, hvorfor ikke? 

Ja, studere i utlandet! Jeg feiger ut hver gang. 

 15. Hva er din største bragd her i livet? 

Wow, godt spørsmål. Jeg har ingen, haha. Neida, nå skal jeg være positiv. Jeg er veldig fornøyd med at jeg har klart å få til en blogg som gjør at jeg faktisk kan tjene litt penger på den. Så spennende var det. 

16. Hva verdsetter du mest i et vennskap?

Ærlighet.

17. Hva er ditt beste minne? 

Det blir Paradise altså. 

18. Hva er ditt verste minne? 

Åh, det vil jeg heller ikke dele… Men hm. Hvordan skal jeg si dette uten å si det? Jeg har en del minner knyttet opp mot en hendelse/situasjon og alle de minnene er helt forferdelige. Jeg skulle ønske at jeg kunne glemme de, men de dukker stadig opp, noe som er dødsirriterende fordi jeg kjenner på følelsen jeg hadde da med en gang minnene kommer.

19. Hvis du visste at livet ditt ville være over innen et år, hva ville du ha forandret ved måten du lever på? 

Jeg hadde reist, reist, reist og reist. Så hadde jeg skrevet et brev til noen avmine nærmeste hvor jeg hadde bare fått utløp for alle tanker og gitt de noe de kan lese om de savner meg eller tenker på meg. I tillegg ville jeg vært mer ærlig og rett frem enn hav jeg er nå. Ikke være så redd for ting. 

20. Hva betyr vennskap for deg?

Mye! Jeg har så mange gode venner og uten de vet jeg ikke hav jeg hadde gjort. Masse elsk. 

21. Hvilken rolle spiller kjærlighet og nærhet i ditt liv?

Haha, herregud jeg har jo ikke så mye av det. 

22. Si fem positive kvaliteter ved deg selv. 

Jeg er ærlig, bestemt, omtenksom, stå på-vilje og gavmild. 

23. Hvilken rolle spiller familien i ditt liv? Føler du at du hadde en lykkeligere barndom en folk flest? 

Jeg er veldig glad i familien min. Ikke noe lykkeligere enn folk flest, men den var veldig bra!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

25 kommentarer
    1. Du er veldig HELDIG som har Sofie, som til stadig backer deg opp. Jeg hadde helt glemt at Sofie måtte ofre seg så mye hele tiden for at du skulle overleve på Paradise. Det samme gjelder jo den sexvideoen du la ut på snap av Sofie, stakkars. Håper du er snill mot bestevenninnen din, for jeg hadde ALDRI tatt imot så mye hjelp fra min bestevenninne og i tillegg legge ut sexvideo uten hennes samtykke!!

    2. Mangen bra spørsmål og svar! Synst foresten det rosa håret ditt får sykt fint frem de blåe øynene dine! Du er virkelig pen Andrea!😍

    3. Beklager å komme med en kommentar som ikke hører til innlegget. Jeg bare lurer på hvordan jeg kan finne ut om crushet mitt er singel, uten at han skal skjønne at jeg liker han? Jo selvfølgelig skal han få vite at jeg liker han, men vil vente med å si det. Venninna mi har spurt han også om han er singel, hvor han svarte “jeg er singel, men er ikke singel heller”, så vet ikke hvordan det svare skal tolkes som.

    4. Anonym: Vi backer hverandre <3 Det var jo hennes valg da. Sånn sett kanskje dårlig spilt av henne. Jeg er evig takknemlig for det, men jeg spilte jo veldig mye lurere fordi hun ble sett på som den store spilleren mens jeg skled gjennom og trakk i trådene i kulissene 😉

    5. takk for at du ikke svarte frekk tilbake. 🙂 Er helt enig med deg at hun spilte dårlig når man ser det på den måten. Litt kjipt at hun beskriver seg selv som din løpegutt- egentlig urettferdig sagt om du ikke ba henne om det. Men kanskje hun er bitter for sexvideoen som dere la ut på snap? Uansett, jeg synes du svarte meg bra og jeg er enig med deg. 🙂

    6. Andrea!! Jeg elsker det rosa håret ditt! Skulle ønske jeg turte selv! Det øverste bildet; WOW!
      I tillegg vil jeg bare si at om det er noen i blogg-norge i dag som fortjener topplista så er det deg. Du leverer hver eneste dag, og jeg gleder meg til å følge deg videre! Takk for at du er du ❤

    7. Til nr 7, om kreft. Jeg er også ganske sikker på at jeg kommer til å dø av kreft. Er kreft på begge sidene av familien, og bestefaren min gikk nylig bort, og begge bestemødrene mine har og tanten min har brystkreft :/

    8. Kan jeg spørre om lengden på smykket du har på? Altså hvor mange cm langt selvet gullkjedet er 🙂 selv om det knskje er litt stress å måle haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg