UKEN SOM GIKK #17

AKKURAT NÅ: Sitter jeg og gjør meg klar til å gå til tbanen. Jeg skal på en osteopatitime før Martine, Isabelle og jeg skal ha en liten bloggdag sammen!

UKENS TANKE: Tankegang og innstilling har så mye å si for livskvaliteten. Jeg føler meg så zen om dagen, haha. 

UKENS SERIE: Håndball EM, kan vi ta det som en serie? Det er det eneste jeg faktisk er avhengig av å følge med på. Jeg elsker håndball og synes det er ekstra morsomt når håndballgutta har blitt så flinke. Da de spilte OL-kvalik i Herning dro vi en venninnegjeng og snudde Herning på hodet, sånn seriøst. Vi var en gale heiagjengen haha, men vi lagde liv da. Det skal vi ha. Det er faktisk en av de beste turene jeg har vært på i mitt liv!

UKENS CRAVING: Pepsi Max. Et av målene var for 2018 og prøvde å kutte ned på Pepsi-forbruket mitt, men det har ikke gått så veldig bra hehe. 

UKENS HØYDEPUNKT: Det må nesten bli tirsdagen. Martine og jeg hadde en skikkelig effektiv dag og var så flinke! Vi kom oss tidlig opp, brukte hele dagen på å jobbe med blogg. Vi skrev innlegg, tok masse bilder i flere timer og fikk spilt inn Yoga Challenge før vi tok en treningsøkt og gikk en kveldstur. En skikkelig fin og produktiv dag, akkurat sånn jeg liker det.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg har ikke irritert meg over noe særlig og det har vært skikkelig deilig! Det har nok også mye med holdningen jeg har hatt i det siste. I stede for å bruke energi på å irritere meg snur jeg tankegangen og fokuserer heller på positive ting. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Jeg har løyet for dere, Bildene som ikke kom på bloggen og Ikke skrem livet av meg på den måten

UKENS MATRETT: Det blir rett og slett pizzaen vi bestilte fra Domino’s på fredag da jeg var hjemme. Herregud den var nam. Det er noe med skorpen derfra om er ekstra god og den ene pizzaen vi bestilte var helt insane. Det var med blant annet peperoni, løk, chiliflak og cheddarost, namnam.

UKENS SANG: The Other – Lauv/Happier- Ed Sheeran

UKENS SEIER: At jeg klarte 6 treningsøkter og alle var kjempebra! De to siste er jeg ekstra fornøyd med. En skikkelig effektiv styrkeøkt etterfulgt av powerwalk på mølla og en super intervalløkt. So happy!

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg synes dette bildet av Martine og meg er så koselig og fortjener å bli ukens bilde.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Julie: HAHAHA, what? Nei? Noen ganger begynner jeg å lure på om dere finner på dette greiene selv for å spre rykter. Altså. Nei, det har jeg ikke gjort noen gang. Jeg gikk vel fort opp i vekt fordi jeg for det første legger på meg fort, for det andre var jeg vandt med å trene masse og spise veldig sunt og gikk over til å ikke bevege meg i det hele tatt, drikke masse alkohol og spise mye usunt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg