FEM OG EN HALV TIME I FRISØRSTOLEN

ANNONSE: Sponset behandling

Ah, nå er jeg endelig hjemme. Jeg har vært ute siden klokken ni i dag tidlig og dere aner ikke hvor sliten jeg er. Ingenting gikk som planlagt. Jeg rakk i frokost, brukte litt mer tid hos frisøren enn planlagt og måtte dra rett derfra til jobb og kjøpe med meg en yoghurt og en banan. Det er drittvær ute og fordi jeg nesten ikke har spist har jeg ikke ork til å gå ut og gå de tjue minuttene det tar å komme seg på trening og i tillegg funker ikke nettet i leiligheten. Blæh. Jeg skal gå på Kiwi og kjøpe meg en Pepsi. Så skal jeg skjerpe meg og slutte å klage hehe. Over til noe langt hyggeligere, dagens frisørbesøk!

Jeg skrev i planene for januar at jeg skulle gjøre noe helt nytt med håret mitt. Det gjennomførte jeg så til de grader i dag. Jeg var hos Guro (Guroaabrekk på Instagram) på Hendirix Hair sentrum for aller første gang. Ida på Frogner har så mye å gjøre, så Guro har vært så heldig å få ta over som min frisør. 

Som jeg har sagt en million ganger før elsker jeg å være hos frisøren og satt meg godt tilrette med kaffe, magasiner, vann og iPhonen min mens Gruo jobbet på spreng med vårt lille prosjekt. Det var ikke lite som skulle gjøres i dag for å si det slik. Jeg skulle faktisk bli helt ny. 

Se så fint de har det! Jeg elsker de lyse, store lokalene. Nå skal jeg vise dere noen bilder fra da vi var midt i prosessen, haha. Det så helt forferdelig ut! Heldigvis advarte Guro meg på forhånd om at det ville se litt crazy ut, men litt noia fikk jeg vel allikevel. Bare se på bildene under her så forstår dere nok hvorfor. 

Etter fem og en halv time var vi endelig ferdig med prosjektet! Ikke at det føltes som fem timer, jeg koste meg gløgg og kunne godt sittet der i fem timer til. Dessverre var ikke det aktuelt og jeg måtte løpe fra frisørstolen til jobb. Derfor har jeg ikke rukket å ta noen bilder av resultatet helt enda, men jeg skal vise dere med en gang jeg får tatt noen i morgen! Gled dere til å se, jeg er SÅ fornøyd. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg