PLANER SOM SKAL GJENNOMFØRES I JANUAR

Trene minst fem ganger i uka, hver uke. Sett bort ifra den første uken i januar hvor det ble fire tror jeg dette skal gå kjempefint. Jeg er så motivert på treningsfronten at det bare er moro å gå inn dørene til senteret!

Lage ordentlig middag oftere. Jeg skal prøve å ha som mål å lage ordentlig middag i hvert fall to ganger i uka. Nå skjer det aldri. Det er ofte jeg ender opp med noen speltlomper eller knekkebrød til middag fordi det har blitt for sent, eller fordi jeg ikke gidder. Ikke bra! Så nå må jeg planlegge litt digge og sunne middager her.

Bestille en time til massasje! Det har jeg hatt lyst til å gjøre så utrolig lenge nå, men aldri fått surret meg til. Kroppen min trenger virkelig en massasje nå, så stiv og støl som den er. Det burde jeg få til. 

Kjøp et dilatorsett eller en dildo. Haha, superkleint! Neida, dette er egentlig ganske vanlig. Nå skal ikke jeg ha det hovedsakelig for nytelse, men for å gjennomføre neste steg i behandlingen for vaginisme. Et dilatorsett inneholder et x antall dilatorer med gradvis økende diameter og lengde så jeg kan starte på den minste og jobbe meg oppover etter hvert som kroppen lærer å slappe av og gi plass til dilatoren.

Dra på en date. Et av målene mine for 2018 var å dra på date, så da får jeg komme i gang snart. Åh, men det er skummelt :///.

❤ Kun kosedrikke, et vil si et glass på kvelden eller til maten som kos. Ikke drikke meg full og dra på byen. Nope! Vel, det er lov på ferie da, så foruten om det. 

❤ Fortsatt holde meg unna alt av søtsaker og usunn mat i ukedagene. Jeg har nesten ikke rørt usunn mat siden 2017 (ble pizza hjemme på fredag), så jeg skal klare å holde meg unna resten av måneden. Søtsaker er forbeholdt helgen og da hovedsakelig lørdag, men selvfølgelig… Forrige søndag ble jeg invitert på middag til Marte og fikk servert nybakte boller til dessert, da tar jeg jo en bolle. 

 Dra til frisøren og gjøre noe nytt med håret. Jeg trenger forandring! Jeg har noe i tankene, men jeg har egentlig lovet meg selv å ikke gjøre det for ganske lenge siden. Jeg har gjort det før og angret etter kort tid, så jeg er veldig usikker… Vi får se!

Ta masse kule bilder til bloggen! Martine og jeg hadde en liten shoot denne uken og vi skal nok få til en neste uke også. I tillegg reiser vi bort sammen så da blir det fort en del bilder altså. Jeg gleder meg masse til å vise dere. Jeg synes det er så viktig med gode bilder jevnt over på en blogg, så det er moro at jeg kan ha det selv.

FORTELL MEG HVA DU VIL GJØRE I JANUAR

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer

Siste innlegg