NÅR ALT ER KOS

God morgen, mine fine! Jeg må si det igjen – DERE ER SÅ FANTASTISKE! Det er sjelden jeg føler meg så bra som jeg har gjort de siste ukene og det er mye på grunn av alle de fine tilbakemeldingene dere gir meg. Så igjen – tusen takk. 

Nå skal jeg på trening og så muligens ta sol om jeg gidder. Jeg snudde litt om på planene og tar dette først. Det passer rett og slett bedre. Jeg har litt adrenalin å få ut etter håndballkampen i går. Så dere den? Herregud så spennende. Jeg måtte ta meg pause hvor jeg ikke klarte å se på og det var behov for å minne meg selv på å puste, haha.

Til tross for tap blir jeg så stolt av gutta våre! Jeg gleder meg til resten av mesterskapet altså. De har kommet så langt og virkelig blitt et av verdens beste lag, såååå flinke 

Ukens spørsmål kommer ut senere i dag. Jeg må bare sette meg ned og svare på de siste spørsmålene og så er det på tide å starte fiksingen. Om et par timer skal jeg møte Stina i byen for en liten lunsj. Superkos!Alt er kos om dagen, haha. Jeg tar meg selv i å si at alt er så koselig og hyggelig, men det er jo det! 

Ønsker dere alle en kjempefin lørdag videre 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

Siste innlegg