MINE PLANER FOR HELGEN

FREDAG. Trening, regnskap, shopping og håndballkamp. Kort oppsummert! Pappa og jeg har brukt store deler av formiddagen på bloggregnskapet mitt. Det er ikke enkelt altså. Eller, han synes det er enkelt. Jeg hater tall og synes hele greia er dritt, haha. Godt med litt hjelp!

Senere på dagen dro i til byen for å handle litt. Jeg kan ikke huske sist vi gjorde dette. Det må ha vært da jeg var tenåring, så det var skikkelig hyggelig å vandre rundt på det gamle kjøpesenteret igjen. Det var alltid dit vi dro før skolestart for å handle skolesaker og jeg jobbet jo på senteret i fire år! Det ble litt godsaker også. Håndball VM starter jo i dag og nå sitter vi benken foran TV-skjermen, klar for å se håndballgutta regjere mot Frankrike! Vi kan i det minste håpe, haha.


Jakke BikBok / Overdel og bukse ZARA / Sko Reebok

LØRDAG. På lørdag har jeg avtalt å møte Stina som dere helt sikkert vet hvem er. Vi har blitt litt kjent gjennom Side2 og jeg synes hun er så utrolig flink, inspirerende og ikke minst kjempehyggelig! Hun bor jo i Sandefjord som er nabobyen her så da benytter vi min lille tur hjem til å møtes for en kaffe/lunsj. Det blir nok kjempekoselig!

Kvelden er ganske åpen. Jeg tenker å få unnagjort litt bloggjobb før ukens sjette (!!!!!) treningsøkt skal gjennomføres. Her ligger Evo rett ved siden av så ingen unnskyldninger. Det er så digg å være inne i gode treningsrutiner igjen. Så skal jeg ta litt sol fordi jeg har begynt å få litt eksem (det skjer noen ganger på vinteren og da hjelper det med bittelitt solarium). 

SØNDAG. Bussen min går tilbake til Oslo allerede klokken 13, men det stopper ikke meg fra å legge planer. Slappe av, hva er det? Før jeg drar skal jeg noe jeg faktisk gleder meg skikkelig til! Jeg skal møte to venner jeg har hatt helt siden jeg var liten for en kaffe og catche up litt. Det går så lang tid mellom hver gang jeg ser dem eller snakker med dem for den saks skyld. Heldigvis har vi fått til å møtes nå, så det blir superkoselig!

Når jeg er tilbake i Oslo skal jeg pakke ut og bytte sengetøy. Foruten om det er det blogg som står på planen og kanskje en treningsøkt på kvelden om motivasjonen er der. Hvis ikke kan jeg uansett ta fri med god samvittighet etter å ha klart 6 av 7 dager!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Hørte du røyket hasj på finalefesten til Paradise hotel. Hva sa produksjonen? Er det derfor du ikke fikk være med på Paradise kollektivet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg