NY RAW FOOD VEGAN-FAVORITT

Jeg har offisielt fått et nytt favorittsted å lunsje. De har helt sykt god mat og det beste er at alt er laget på naturlige ingredienser og er kjempesunt! All maten er vegansk og helt glutenfri for dere som er opptatt av det.

Martine, Maria og jeg dro dit i går for å teste og vi ble raskt enige om at dette skulle bli vårt nye stamsted.

Alle tre bestilte brunsj fra menyen som bestod av et knekkebrød med avokado, to små kakestykker, en valgfri varm drikke pluss enten acai bowl eller chia pudding. Min favoritt her var definitivt knekkebrødet med avokado, i tillegg til kakene da selvfølgelig. 

Maria tok acai bowls mesn Martine og jeg gikk for chiapuddingen. Ingen av oss klarte å spise opp alt sammen fordi selv om det var små porsjoner er det næringsrik mat som metter godt. Anbefales virkelig!

Tror dere ikke jeg stortrives på et sted som dekorerer bordet med “eat more cake”? Haha, love it! Jeg gleder meg allerede til neste gang jeg får med meg noen hit. Nå smakte jeg bare en liten del av menyen, men det så ut som de hadde utrolig mye annet godt. I tillegg var det så koselige lokaler, helt perfekt til en venninnelunsj eller cafékontor.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

26 kommentarer

Siste innlegg