GNISTEN ER TILBAKE

Åh, vet dere hva? Jeg har det så utrolig bra om dagen og det er så deilig å kunne si det. Jeg føler jeg har vært i en kaotisk boble frem til nå hvor jeg har vært usikker og forvirret med tanke på alt i livet mitt. Nå er det over. 

Det var som om jeg våknet en dag og bare “nå kjører vi på, jeg skal få det til”. Jeg er så glad og har masse energi hver eneste dag noe gjør meg skikkelig lykkelig. Da jeg var på trening i går gikk det virkelig opp for meg at jeg er tilbake for fullt. Endelig! Det føles som om jeg har blitt meg selv igjen og funnet tilbake til den gnisten jeg hadde før som gjorde at jeg klarte alt jeg ville. Jeg vet ikke helt, men herregud det er så deilig!

Trening, jobb, blogg og generelt i livet – jeg går all inn på alt og det er superdigg. Jeg skal få til det jeg bestemmer meg for og nå er jeg på et punkt hvor det virker som om jeg kan klare absolutt alt jeg får til. Dette skal bli mitt år, vent og se. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer

Siste innlegg