PLANER FOR ÅRETS ANDRE UKE

ANNONSE – alle lenker er annonselenker

GENSER HER

MANDAG. I går skjedde det veldig lite. Det var rett og slett en skikkelig mandag hvor det å stå opp tidlig var hardt, men nødvendig. Jeg satt og blogget i et par timer før jeg startet på jobb. Etter jobb dro jeg hjem hvor jeg spiste middag og chillet litt med Martine før vi begge dor på trening hver for oss.

TIRSDAG. Fri fra jobb, men masse planer! Jeg tror jeg har booket sånn tre forskjellige avtaler med tre forskjellige venninner, haha. Vel. Jeg kom meg opp tidlig og fikk en bra start på dagen. Først en skikkelig hard treningsøkt, moro! Så skal Martine og jeg jobbe litt med blogg, ta bilder og slikt. Vi har også tenk til å teste ut et spisested jeg ikke hadde hørt om før i går da en venninne la ut bilde på mystorien sin. Alt er vegansk så det blir spennende. 

Klokken 15.00 har jeg en time hos Beauty House for å fikse bryna mine (sponset behandling). Det er virkelig på tide for nå er halve ansiktet mitt brynshår. Det er gøy fordi de endelig begynner å få litt form, så jeg gleder meg faktisk til denne timen. 

ONSDAG. På onsdag skal jeg starte dagen på trening før jeg skal hjem og ta en skikkelig dusj. En skikkelig dusj vil si at jeg skal vaske håret, bruke lillasjampo og kure det, noe som tar en EVIGHET. Heldigvis har jeg flyttet en høyttaler inn på badet så jeg kan ha konsert for meg selv. Deretter skal jeg sette meg ned og planlegge blogginnlegg for hele uken, samt skrive så mye jeg klarer før jeg starter på jobb klokken 16 og blir der resten av kvelden.

TORSDAG. Torsdagen min er litt lik som mandagen. Jeg starter dagen med trening og blogg før jeg jobber fra 13-20 og etter det skal jeg bare hjem, pakke og spise før jeg legger meg. 

FREDAG – LØRDAG. WOHO, FRIHELG! Jeg benytter meg av anledningen til å forlate Oslo og dra til et sted jeg savner skikkelig. Det blir nok veldig bra og jeg gleder meg masse, masse. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

24 kommentarer

Siste innlegg