UKEN SOM GIKK #16

AKKURAT NÅ: Nå koser jeg meg på jobb, superspennende!

UKENS TANKE: Jeg har vært så lykkelig i det siste! På nyttårsaften delte jeg og en venninne en sånn bongbong som inneholdt en “quote” som vi bestemte oss for å følge. “Glem fortiden fordi det er fremtiden som er livet” eller noe sånt. Det er SÅ sant og siden da har jeg levd etter det. Det er så mye bedre enn å tenke på “hva hvis” og “jeg savner”. Man får ikke fortiden tilbake uansett. 

UKENS CRAVING: Vaniljeyoghurt!

UKENS HØYDEPUNKT: Hele uken var egentlig ganske fin, men lørdagen var kanskje ekstra fin. Jeg hadde først en kjempefin dag på jobb etter å ha rukket å gjennomføre en treningsøkt på morgenen. Så var jeg på spill- og vinkveld med noen venner og avsluttet hjemme hos oss med lillesøster, Martine, Sofie og Morten så det var superkoselig!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg har knekt neglen min!!! Det skjedde i går da, så jeg har ikke rukket å irritere meg over det hele uken, men det overgår alt annet. Det er ikke snakk om å knekke tuppen, men min egen negl har knekt laaangt der nede og det gjør så sykt vondt. Jeg får ikke gjort noe med det heller. Helt krise!

UKENS SERIE: FRIKJENT! Herregud folkens, om dere ikke har dett den så MÅ dere faktisk se den. Jeg vet den ligger på Netflix og så tror jeg den er på Sumo og Viaplay også. Den er så sinnsykt bra! Jeg så begge sesongene på under et døgn og fikk bare fire timer med søvn den natten. Det var verdt det. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Spill og vin, Til årets Paradise Hotel-deltakere og For tjukk for treningssenteret.

UKENS SEIER: Fikk fire av fire treningsøkter til tross for at jeg hadde ukens første på torsdag så det er jeg kanskje fornøyd med altså. De ble faktisk ganske så bra gjennomført!

UKENS MATRETT: Mmmm, taco! Sofie hadde kjøpt en helt ny vegetarkjøttdeig som er SÅ mye bedre enn den vi har brukt tidligere. Jeg måtte slutte å spise den forrige fordi jeg ikke likte den, men den nyeste er kjempegod og ser faktisk ut som kjøttdeig selv etter den er stekt. Tror det er Kiwi sin. 

UKENS SANG: Perfect douet – Ed Sheeran & Beyonce

UKENS FAVORITT-BILDE: Er det lov å ta et bilde av seg selv? Haha, blir det uansett. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer
    1. Kan du ta bilde av den “kjøttdeig” posen så vi kan se hvilken du mener? 🙂 Har du smakt rema sin “kjøttdeig”? Syns du den er god?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg