UKENS SPØRSMÅL // FERIEDESTINASJON, FREMTIDIG OPERASJON, RELIGION OG NY SAMBOER

Hvor har du kjøpt sminkeveska di? Den så veldig praktisk ut, og fin😁

Thankuu, den er amazing og kjøpt på H&M!

Hei. Ny leilighet ? Bor du ikke med Sofie lenger?

Joda, jeg skal bo med Sofie så lenge vi har mulighet til det. Nå vet jeg ikke hva som skjer etter sommeren, men sannsynligheten er jo stor for at vi dessverre flytter fra hverandre.

Hvis du kunne fått oppfylt ett ønske, hva hadde det vært?

Å være lykkelig for alltid.

Hvor skal dere reise?

Det skal jeg vente litt til med å avsløre. Det er så morsomt å se alle forslagene dere kommer med. Fortsett å gjett HER.

Hvor er den sorte kåpen fra ? 🙂 ha en fin dag videre!

Den er fra Mango og er på salg nå så shop i vei!

 

Hei! Usikker på om du har svart på dette før, men hvordan reagerte foreldrene dine da du fortalte du skulle melde deg på Paradise Hotel? Har utrolig lyst, men mamma er ikke veldig begeistret og vet heller ikke hvordan det blir med fremtidige jobber osv. Håper på svar! 🙂

Haha, vel jeg turte ikke fortelle det før ganske sent i prosessen. De var jo ikke akkurat happy. Jeg husker jeg ringte pappa og han sa bare “nei det skal du ikke” på repeat uansett hva jeg sa, haha. Heldigvis sa han til slutt at han støttet meg i avgjørelsen, så det var koselig. Da jeg kom hjem og de fikk se det gikk det jo mye bedre. Ingen av de hadde vel sett programmet ordentlig før, men bare lest overskrifter om sex og fyll.

Har du ikke noe kontakt med Petter lenger og hva skjedde egentlig med dere han sa jo på pærra at han hadde følelser for deg!!!

Nei, ikke så veldig mye egentlig. Han var her mye og vi hadde en del kontakt de første månedene, men etter sommeren ble det liksom ikke så mye mer. Man sklir vel litt fra hverandre kanskje. Haha, nei angående det der så skjedde det ingen verdens ting. Jeg var veldig glad i Petter inne på hotellet, men for min del ble han en heeelt annen person i mine øyne etter uke seks. Sånn var det bare. Uansett var det ikke aktuelt for min del å få følelser for noen der inne så da han sa han hadde følelse for meg ble jeg bare litt stressa og klein, hehe (typisk meg). Sånn er det om den saken. I tillegg ble han ganske satt ut da alt om spillet mitt kom frem etter at vi sjekket ut før vi reiste hjem, sånn med tanke på at jeg spilte med både Morten og Kevin bak ryggen hans og sånt sååå jeg tror de følelsene var mer en del av bobla, men egentlig bør du spørre han om det haha. 

Har du sett begge sesongene av frikjent?

Ja! Det er så SYKT. Dere må se den serien om dere ikke ha gjort det.

Du nevner aldri mammaen din på bloggen men det husker jeg du gjorde før. Har dere ikke kontakt lenger?

Nei. 

Er det sant at du og Morten hooket den perioden Sofie og Morten ikke hadde kontakt? Var det derfor du og Sofie hadde en krangel etter PH?

Hvor får dere alt sånt fra? Haha

Hvis du skulle operert en ting i fremtiden hva skulle det vært?

Haha nadaaaaa. Neida, jeg vet ikke. Hadde det vært smerte- og komplikasjonsfritt så hadde det nok vært mer aktuelt, men det er ikke noe som er verdt å utsette seg for såpass mye smerte for. 

Hvem skal du på ferie med?

Jeg skal reise med Martine <3 

Hva er din aller største drøm?

Å være lykkelig, hihi. Det er jo så fantastisk. 

Kunne du tenkt deg å bli kristen om du ikke er det fra før?

Jeg er kristen på papiret. Døpt og konfirmert i kirken, men ikke akkurat troende.

Skal Martine betale leie til deg og Sofie?

Yes, det skal hun. 

Herreguuud du ser smashing ut! Hvilken tights er det du har på bildèt? 🙂

Åå, tusen takk <3 Den er faktisk fra H&M.

Hvor mye har du gått ned etter PH?

For å være ærlig så vet jeg ikke! Har ikke veid meg siden jeg kom tilbake til treningshverdagen igjen, men på og like etter PH gikk jeg opp 13 kilo haha.

Har du og sofie kranglet om morten ref mysory?

Haha, ja vi har jo det. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

37 kommentarer
    1. Du skal reise til Mexico for og spille i en ny sesong av pH, sesong 10 skal de være en sesong med gamle deltagere å da skal du og Martine være med❤️❤️❤️❤️ Det vet jeg bare ahhaah

    2. Synes faktisk litt synd i Sofie? Er ikke særlig kult gjort å faktisk filme noen som har sex og deretter legge det ut sånn at utrolig mange kan se det… hu syns jo det var kjipt gjort av dere.. har du ikke litt dårlig samvittighet? :// du hadde nok ikke likt det om det var omvendt

    3. Tusen takk for svar!:) sykt fresh farge på skoene så skal se om jeg finner de eller noen lignende. Freshe sko gir hvertfall meg litt boost på trening!

    4. Sofie sier jo på mystory at hun synes det er kjipt gjort av deg å legge det ut på mystory. Hun virker oppriktig lei seg når hun sier at hub trodde aldri dere skulle legge det ut..
      Du er en dårlig venn og arrogant når du legger ut noe så privat uten samtykke fra bestevenninnen din. Ikke forsvar deg med at du ikke ser noenting, ha respekt og forståelse for Sofie.

    5. Heii! Omg takk for tipset om kåpen! Har jakta på en slik leeeenge og nå var den enda til på salg! Hvilken størrelse har du? Var bare M igjen så håper av hele mitt hjerte den ikke blir for stor/liten

    6. Fått et helt annet inntrykk av deg når jeg ser hva du svarer angående den videoen av sofie og morten. Du skriver «haha» bak hver setning og virker ikke som du skjønner at det der er faktisk ikke noe man gjør. Voks opp og slutt å svar så patetisk.

    7. Rart at Sofie tar det på Snapchat hvis det ikke lenger er issues. Tydeligvis er du ikke flink til å lytte og tar sjefsavgjørelser for venninnen din om hva hun skal synes er greit eller ikke. Som Sofies bestevenninne ville man jo tro at du var glad på hennes vegne at hun har fans som støtter henne? Eller liker du ikke at hennes fans kommenterer på bloggen din?

    8. Litt merkelig at du synes det er greit nå siden dere bor sammen og har snakket sammen, mens Sofie forteller oppriktig at hun ikke trodde dere ville lagt ut snappen på mystory. I tillegg sier hun at hun synes det er kjipt gjort av dere! Enten så svarer du på dette eller så lar du være, unnskyldingene dine kan du holde for deg selv. For du fremstilles bare som en verre person når du prøver å rettferdiggjør snappen din, NÅR Sofie har sagt at det var kjipt!!!

    9. Anonym: Haha selvfølgelig er det hyggelig at dere ønsker å støtte Sofie, men dere må forstå at vi er to voksne mennesker og to veldig gode venner som klarer å kommunisere åpent med hverandre ansikt til ansikt 🙂 Vi så på det som en morsom greie i går, men da Sofie i stad ga klart uttrykk til oss DIREKTE – ikke via Snapchat – så slettet både jeg og Martine storien. Null stress!

    10. Marie: men kjære, Marie. Sofie og jeg har snakket sammen og tatt det mellom oss så da er det litt morsomt når andre som kun har sett ting via sosiale medier skal lommebok fortelle meg hva andre føler og mener. Vi ante ikke at det skulle bli så mye oppstyr og så nok ikke alvoret i går kveld og tidligere i dag.

    11. Du er så sinnsykt fin!😃 lyst til å møtes en gang? Du virker som ei kjempe snill og trivelig jente <3

    12. Helt greit at du ikke ønsker å svare på det, men ikke lag en clickbait eller hva dere kaller det ut av «Hvorfor har du ikke kontakt med moren din lengre?» på Snapchat når du ikke engang svarer. Er ikke rart folk må fjerne dere bloggere fra Snapchat når det eneste dere legger ut der er akkurat ting som det.

    13. Uansett, hver gang en liten ting skjer, som med dette med Sofie, så skal du lage en stor greie ut av det i et desp forsøk for å få flere klikk. Skulle nesten tro du gjorde dette med baktanke at folk skulle reagere og at det skulle bli en greie. Det er ikke vanskelig å se det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg