NÅ ER REISEN BESTILT

Husker dere jeg skrev om hvor reisesyk jeg er? Jeg la ut flere steder jeg har sett på her på bloggen og ba dere om tips til hvor jeg burde dra. Tusen takk for alle gode tips og erfaringer. Jeg elsker å få tilbakemeldinger fra folk som faktisk har vært på steder jeg ønsker å dra til. Vel… 

Nå har jeg bestemt meg! Det ble faktisk ingen av stedene på listen og hele planen ble endret. Da jeg kikket på reiser visste jeg ikke om jeg kom til å få noen å reise med en gang så jeg var forberedt på å dra alene. Såpass gira på en tur altså. Nå har jeg heldigvis fått meg en reisepartner! Martine blir med og siste helgen i januar skal vi reise sammen til et sted jeg faktisk aldri har hørt om før så det blir spennende. Noen som klarer å gjette hvor vi skal?

Vi har hørt masse fint om det og det ser så koselig ut! Jeg gleder meg masse, masse masse til å planlegge alt. Jeg skal Google alt fra restauranter til severdigheter og finne ut hva vi bør få med oss og hva som ikke er så nøye. Dette blir gøy!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

81 kommentarer

Siste innlegg