EN SKIKKELIG BLOGGER

Heihei og god morgen! Det er så rart å våkne opp til at det er helt mørkt ute. Jeg vender meg liksom aldri helt til det der, jeg. Nå kjenner jeg at vi har fått nok mørke og jeg gleder meg til det blir lysere tider og våren (en av mine to favorittårstider) melder sin ankomst! 

Nå har jeg egentlig skikkelig dårlig tid, men da gjør jeg som jeg pleier, nemlig noe helt annet enn hva jeg egentlig burde. Jeg skal være på et møte (skikkelig blogger i dag) om under en time og ser ut som et vrak, så her har jeg en jobb å gjøre.

Deretter skal jeg rett på trening, hjem og dusje for så å prøve å presse inn litt bloggbiler med Sofie innen jeg starter på jobb. Hektisk dag med andre ord, men det er litt deilig innimellom. Vi må bare huske å slappe av og roe ned når vi kan så går alt bra.

Jeg ville egentlig bare innom for å si hei og ønske dere alle en kjempefin torsdag!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg