TIL ÅRETS PARADISE HOTEL-DELTAKERE

Kjære, årets nye Paradise Hotel deltagere. Nå er det like før de aller første av dere setter dere på flyet ned til Mexico, og skal få oppleve noe helt spesielt. Dere skal få møte så mange nye mennesker, både deltagere og crew. Dere skal få bo på et luksushotell med verdens fineste ansatte aka. brev-menn, bartendere, kokker og vaskedamer.  Dere skal få utfordret dere selv på helt nye og uvante måter som dere antakeligvis aldri har gjort før. Dere skal få kjenne på nye følelser, god og dårlig samvittighet, sinne, glede, sorg, skuffelse, lykke, sjokk, hevngjerrighet, redsel og så mye annet. Dere skal få en opplevelse for livet!

Jeg kjenner at jeg er litt sjalu. Oppholdet mitt på Paradise Hotel var noe av det beste jeg har opplevd i hele mitt liv! Jeg kjenner ennå på følelsene jeg satt med i de forskjellige situasjonene der inne. Det var en rar følelse av frihet til tross for at man var sperret inne på et hotell. Jeg kommer aldri til å glemme det jeg fikk se, høre og oppleve i løpet av de to månedene jeg var der, og selv om det til tider var veldig tungt så var det veldig gøy. Allikevel vil jeg at dere skal vite noe… 

Det kommer til å bli tungt, kanskje mye tyngre enn hva du tror på forhånd. Selv om du prøver å sette deg inn i hvordan det kommer til å bli der har du ingen anelse. Det er ikke mulig å forutse hva som vil skje og hvordan din opplevelse vil bli. Husk at det er et liv på utsiden, og det aldri er verdt å gjøre noe du kommer til å angre på når du lander på norsk jord igjen. Det er et spill for å overleve, men det er ikke et spill som handler om liv og død, selv om det kan virke sånn til tider.

Aldri gjør noe du ikke kan stå hundre prosent inne for og ikke la deg presse av noen til å gjøre noe du ikke vil, uansett hvem som presser deg. Du bestemmer akkurat hva du vil gjøre i enhver situasjon. Ingen kan tvinge deg til å ta en avgjørelse du selv ikke ønsker å ta. Du kommer til å føle deg presset, men for din egen del bør du stå imot. Tro meg, eller så kommer du til å angre. Du kan ikke styre alt selv om du gjerne tror det.

Så må dere huske å nyte det! Tiden går fort og før du skjønner bæret sitter du på flyet tilbake til Norge med tidenes kjærlighetssorg fordi eventyret er over. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer
    1. Bra innlegg! Fint at du skriver dette sånn at de som skal vere med er litt «forberedt» haha! Btw, hva betyr egentlig «aka»?

    2. Kjære årets deltagere av paradise! Ikke gjør som Andrea skriver, for dere alle så hvordan hu oppførte seg mot andre… Så gjør som dere vil og finn ut hvordan du vil ha det der inne, nyt oppholdet!

    3. Andrea, jeg forstår ikke at du ikke er høyere opp på blogglisten? Mange av de som er der fortjener det ikke. Du skriver godt, innholdsrikt og med glimt i øyet. Mitt ønske for deg er at du også kan leve av bloggen alene. Selvsagt kan vi diskutere hva som er fortjent eller ikke, det er jo leserne som bestemmer hvem som er på topp. Kunne ønske jeg hadde noen råd å komme med for å komme på topp, det har jeg dessverre ikke. Uansett, stå på med den gode jobben du gjør. Klem

    4. Fint innlegg. Jeg reiser om noen dager. Jeg gleder meg masse. Livet mitt blir nok snudd på hode.

    5. Hei! Usikker på om du har svart på dette før, men hvordan reagerte foreldrene dine da du fortalte du skulle melde deg på Paradise Hotel? Har utrolig lyst, men mamma er ikke veldig begeistret og vet heller ikke hvordan det blir med fremtidige jobber osv. Håper på svar! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg