ET FRISKT PUST

I går kom Sofie hjem og i den anledning ville jeg gjøre det litt fint hjemme! Gjett om jeg har savnet roomien min da, herregud så hyggelig det var å få henne hjem til tacokveld igjen. Nå drar hun snart avgårde nok en gang, men vi får nyte tiden enn så lenge. 

Det jeg gjorde var å vaske hele leiligheten før jeg gikk ut for å kjøpe inn friske blomster (med tanke på at jeg har hatt døde roser stående i disse vasene i to uker var det vel på tide uansett). Til slutt tok jeg bort alt av julepynt, putetrekk i rødt og alt annet som hørte desember til og erstattet det med lyse og friske farger! Jeg later som om det blir vår nå jeg, så hehe. Ble det ikke lyst og fint?

Jepp, jeg bruker vinflasken min som pynt haha.

Jeg beholdt litt glitter da… Det er jo ikke direkte jul og det er så koselig med litt sparkle i hverdagen. Er dere ikke enige? På puten til høyre står det faktiske bare “winter” og det er jo vinter en stund enda (dessverre). 

Jeg kjøpte også litt til badet. Ikke så veldig mye, men hvor mye kan man pynte badet med da? Såpen har jeg vist dere før. Den koster bare 20-30 kroner på Normal og er så fin! I tillegg kjøpte jeg duftpinner fra Kremmerhuset som lukter skikkelig fresht og faktisk matchet håndsåpen. Tilfeldig?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Jeg så MS?en din på Snap! Sykt kult at du var på røa, jeg bor der! Det er veldig fint der<33 Ha en fin dag

    2. Elska bloggen din, du er bare så utrolig flink. Du er kjempe fin og kjempe tøff ser virkelig opp til dei 😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg