MIN NYTTÅRSLOOK

ANNONSE – inneholder annonselenker

Øredobber eBay // Kjole HER // Ring arvesmykke

 

Det jeg elsker med nyttårsaften er at man kan gå litt crazy med paljetter, glitter og alt som er! For meg skjer det kun den ene dagen i året, ellers er jeg generelt ganske basic i klesstilen. Det er kanskje det som gjør det ekstra gøy!

I år var jeg bestemt på at jeg skulle ha noe som glitret og fant denne paljettkjolen på Nelly som var helt perfekt til anledningen. Jeg hadde noen store øredobber som jeg kjøpte på Ebay for flere år siden som heldigvis gikk til. Det var så vanskelig å finne tilbehør fordi alt jeg eier og har er i gull, haha. Jeg bruker jo aldri sølv ellers… Vel, jeg følte meg veldig nyttårsaktig!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer

Siste innlegg