ÅRETS NEST SISTE DAG

Hei, fininger! Har dere hatt en bra nest siste dag i 2017? Det har i hvert fall jeg! Etter å ha sovet dårlig i nesten en uke fikk jeg en kjempegod natts søvn og våknet opp ferdig uthvilt av meg selv klokken ni. Hårkur og selvpleie stod for tur før jeg dro til byen hvor jeg møtte Christina, en venninne av meg. Det var så koselig! Vi satte oss på Steam på Egertorget hvor vi drakk kaffe, siste det som ble frokost for min del og kravlet i flere timer.

Jeg lo godt da hun fortalte hvordan det gikk opp for henne at hun fyller 30 i 2018 og freaket ut over det. Her sitter jeg og stresser over at jeg blir 24, mens jeg sier til henne at det er null stress å bli 30, haha. Nå har hun faktisk både samboer, egen leilighet, en mastergrad og en jobb hun trives godt i så jeg vil si at det er kjempebra jobba og da er det faktisk null stress å fylle 30. 

Jeg var faktisk ute fra tolv til fem i dag og bare vandret rundt og sosialiserte meg uten å måtte stresse over noe som helst. Da Christina og jeg skilte lag møtte jeg først to og så enda en venninne til i Torggata. Vi hadde tatt på oss oppgaven å handle inn pynt til nyttårsmiddagen i morgen kveld. Det er noe jeg elsker og vi brukte flere timer på å finne all pynten vi trengte. Nå skal det sies at vi stoppet innom tidenes junkfood sjappe og tok en times lunsj i mellomtiden, men allikevel.

Vi fant sykt mye fint og jeg gleder meg skikkelig til å gjøre leiligheten vi skal feire i nyttårsklar i morgen ettermiddag. I år tar vi det rolig og vi som ikke har kjæreste eller dro utenlands skal lage kalkunmiddag med dessert og kose oss rundt bordet resten av kvelden. Sier vi nå da. Vi får se hva som skjer etter et par vinglass, haha. 

Nå skal jeg dusje og smøre meg inn med selvbruning før jeg skal se resten av Harry Potter-filmen på TVNorge, etterfulgt v The Great Gatsby og lage meg en skikkelig digg lørdagsmiddag. Jeg har faktisk kjøpt inn noe jeg aldri pleier å spise… Så det blir spennende!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Du hadde så fin glød på disse bildene, har du brukt noe? Kan du skrive om selvbruningen du brukte og vise bilder før/etter? 🙂

    2. Astrid: Så hyggelig at du synes det 😀 Nei, jeg var bare glad så kanskje det var det, haha. Ja, kanskje det! Den er i hvert fall fra St. Moriz, en mousse som jeg påfører meg en selvbruningsvott 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg