UKEN SOM GIKK #15

Dette ble en veldig sen “uken som gikk”. Vanligvis har jeg det på mandager, men jeg har ikke hatt helt kontroll på dagene denne uken, haha. Sånn er det vel i jula, eller hva sier dere? I går var min første dag tilbake i virkeligheten så det ble en slags mandag for meg. Heldigvis er det snart helg igjen! 

AKKURAT NÅ: Nå sitter jeg på jobb og har lunsj. Jeg er sååå ikke i form, men nå tok jeg til vettet og bestilte en legetime til neste uke. Orker ikke dette mer!

UKENS SERIE: Tenk at jeg, Netflix-queen, ikke så en eneste serie forrige uke! Jeg vet ikke hva jeg har brukt tiden min på. Kanskje sett julefilmer?

UKENS CRAVING: Medisterkaker. Det er SÅ godt! 

UKENS HØYDEPUNKT: Det var definitivt å komme hjem til jul og tilbringe tid med familien. Det var så utrolig koselig og avslappende! Pappa har akkurat flyttet og det var gøy å se hvor fint de har fått det i sitt nye hjem. Jeg følte meg hjemme med en eneste gang jeg gikk inn døren, så det er vel sant som de sier at “home is where the heart is”. Åååh, savner å være hjemme allerede… 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg aldri blir frisk! Jeg blir litt bedre og så blir jeg syk igjen. Det lureste er nok å dra til legen, men jeg er så teit at jeg tenker dette går over av seg selv. 

UKENS SEIER: Jeg hadde en skikkelig god treningsøkt første juledag og det var moro! 

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Til deg som svetter, runker og blør i solarium, Ukens spørsmål og Vi handler gaver for millioner mens andre ikke har råd til mat i jula.

UKENS MATRETT: Julemiddagen! Jeg elsker medisterkaker og spiste til jeg fikk vondt, haha. Ikke så bra, men herregud det var verdt det. 

UKENS SANG: Dress – Taylor Swift

UKENS TANKE: Det er så sykt hvor mye man stresser og styrer før jula, så er det over på en dag eller to. Det er faktisk helt utrolig. Vi må slappe av litt mer. Det er koselig selv uten at alt er helt perfekt. Koooos. 

UKENS FAVORITT-BILDE: Bildet av pappa og meg fra julaften <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Husk å strekke ut etter trening! Er ikke bra for vaginismen om du blir stiv og støl!! Inside lår-muskelen har fex direkte kontakt med vagina/vulva eller hva det nå heter:-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg