VIDEO – JULESNAKK OG PAKKING

Hei, dere! Håper dere har en strålende lille julaften. Jeg sitter på toget hjem og holder på å få et mentalt sammenbrudd. Jeg har prøvd å laste opp denne videobloggen i blogg.no sin avspiller siden i går klokken 09.30. Nå har jeg git opp. Da den endelig ble lastet opp dukket den aldri opp på bloggen og da den endelig gjorde det sluttet den å fungere. Så frustrerende!!! Derfor ble det Youtube i stede. 

Her får dere høre om mine planer for jul og nyttår, se en del av leiligheten vår dere ikke har blitt vist før, ser soverommet og en del av klærne mine og får høre om mine pakkeplaner. Gøy!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Lilja Emilie Solheim: De på snap? <3 Den sorte er fra Kremmerhuset, de "julekoppene" er fra Kremmerhuset, den Amazing fikk jeg i gave så vet ikke helt og den rosa troooor jeg er fra Indiska 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg