UKENS SPØRSMÅL // NUDES, ABORT, NORSKE BLOGGERE, SEX-DEBUT ++

Har du sendt nudes til noen fra PH?

Ja, sendte det i gruppa i har på snap så alle fikk det <3 Haha, nei er du gal? Jeg har ikke sendt nudes til noen. Stoler ikke på internett. 

Kan du skrive mer om andre norske bloggere?

Nei, hvorfor skal jeg det? Den jobber har blogomtoppbloggere tatt på seg og de gjør det ganske så bra. 

Hvem skal du feire jul med?

Det forteller jeg dere i videoen jeg publiserer i kveld!

Hvilken shampoo og balsam bruker du på håret ditt? 🙂

Nå bruker en jeg shampoo og balsam fra L’oreal som heter Profiber re-Create. De er for å gjenoppbygge skadet hår. Jeg jar også brukt shampoo og balsam fra Redken i Extreme serien og en All Soft balsam ra Redken for fuktighet!

Hva er ditt favorittklesplagg for eksempel bukse, genser kjole..?

Store ullgensere! Jeg ELSKER dem og bruker det nesten hele tiden. Derfor elsker jeg høsten og kalde sommerkvelder, hehe. 

Er du fortsatt venn med din første bestevenn?

Vi har fortsatt bittelitt kontakt i form av å like bildene til hverandre på Instagram, men ikke noe utover det. 

Hva er den beste juletradisjonen din?

Ååå, det er ganske basic, men så koselig! Det aller beste med julen er kvelden på julaften når vi er supermette, har pakket opp alt av gaver og skifter til pysj for så å se julefilmen som går på TV og spise enda litt mer. Det er så koselig og fredfullt. 

Når hadde du sex for første gang?

Da jeg var 17 år gammel. 

Hvis du fikk endre noe i barndommen, hva skulle det vært?

At vi ikke flyttet fra den lille gården vi bodde på da jeg var liten. Jeg elsket virkelig å bo der og har så mange gode minner derfra.

Hvilken julebrus er favoritten din?

Det er denne! Så utrolig god, mye bedre enn den med sukker. 

Hva hadde du gjort om du ble gravid nå?

Da hadde jeg ringt sykehuset med en gang og fått en time til abort. Jeg er på ingen måte klar for å få barn og er ikke så etablert som jeg føler jeg bør være før noe sånt skjer. Jeg er ikke i et forhold, jeg har ikke et eget sted å bo og jeg er ikke ferdigutdannet. Alt dette må være på plass før jeg får en baby som kan vokse opp i et trygt og stabilt hjem. 

Hva er planene dine i jula og på nyttårsaften?

Det forteller jeg om senere i kveld!

Hvis du fikk valgt ditt eget navn hva hadde det blitt?

Jeg elsker navne mitt og ville aldi hatt et annet navn enn Andrea. Sånn seriøst, jeg vurderer å kalle barnet mitt for Andrea fordi jeg elsker det så mye. 

Hvor ofte trener du?

Vanligvis fire til fem ganger i uken! Noen ganger blir det mer (yes) og noen ganger mindre. 

Hva synes du om alt Dubai styret i media med bloggere og sånt?

Dette er litt komplisert på en måte, samtidig som det er veldig enkelt. Nå skal ikke jeg late som om jeg er verdens mest opplyste, men jeg snakker ut ifra hva jeg vet og hvordan jeg tolket saken som den ble lagt frem. Okei? Forbered dere på et langt svar, haha. 

Jeg elsket lederen/artikkelen til Morten Hegseth fordi han hadde så mange gode poeng og skrev veldig bra. Det virker som om mange tror at poenget er at det er feil å dra til Dubai, men jeg forstod det som at feilen kjendisene og bloggerne gjør er å promotere for Dubai som et vestlig land med vestlige verdier og holdninger. Det er kanskje fordi det er slik de opplever det for sin del når de er der, men sannheten for menneskene som er der, enten bor der eller blir kjørt inn i busser for å arbeide er helt annerledes. De har lært seg å respektere turistene fordi de ønsker turismen og det å fremme en god versjon av Dubai, ikke fordi det er slik de faktisk lever selv.

Det er jo ingen hemmelighet at De forente arabiske emirater har ekstreme holdninger når det kommer til saker som like rettigheter, kvinnesyn og homofili for å nevne noe. Det jeg tror Morten reagerer på, og som jeg personlig synes han gjør helt rett i å kommentere, er det at de norske kjendisene/bloggerne som drar dit på sponsede reiser fremmer Dubai som et sted hvor dette ikke er tilfellet og et slags paradis.

Jeg ser mange har kommentert at man drar på feire til andre land hvor ting ikke er så bra som til for eksempel Thailand og Russland, men jeg har enda til gode å se noen kjendiser/bloggere snakke om Thailand og Russland som to land hvor alt er flott og fantastisk og hvor problemer og syke holdninger som blir snakket om i media ikke eksisterer når man faktisk er der. 

Har du hatt trekant noen gang?

Hahaha åå dere er så søte. Nei, jeg har ikke det. 

Er du en potetgull eller smågodt person?

Smågodt, definitivt! Da mener jeg smågodt i form av forskjellig sjokolade og lit lakris hehe. 

Hva ønsker du deg til jul?

Jeg har delt ønskelisten min med dere HER.

Har du noen nyttårsforsetter?

Ja, men jeg kaller de mål i stede! Jeg har skrevet et innlegg med de som jeg kommer til å publisere i løpet av neste uke. 

Kebab eller pizza?

Pizza! Jeg liker faktisk ikke kebab… Synes det er så nasty. 

Har du kysset en venninne?

Ja, men vi er ikke akkurat den gjengen som driver å kysser hverandre. Det er bare kleint etter min mening. 

Vil du noen gang gifte deg?

Njaaa, jeg vil ha bryllupet, men ikke nødvendigvis ekteskapet haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Du har fortsatt ikke åpnet snapen min som du sa du skulle 🙁 Jeg sendte den for en god stund siden 🙁

    2. Veldig lite opplyst vis du tror Dubai lever av turisme😂😂😂 tror de har mer enn nok olje for å klare seg.

    3. Øhm: Haha, herregud det vet jeg jo egentlig! Men de er veldig opptatt av å vise frem en versjon av Dubai for turistene blir mer rett. Haha, ååå det var kleint skal rettes opp asap.

    4. Må nesten le når du sier du ikke har sendt nudes fordi du ikke stoler på internett, men du har delt puppebilder på bloggen:-) Nippel bilder, det er nudes. Så jo, du har delt nudes

    5. Heii Andrea! jeg har et stort ønske om å starte en blogg, men aner ikke hvordan jeg kan fåå fikset en fin forside med layout osv… hvor fikk du din ordnet? har du noen tips? i tillegg lurte jeg på hvordan jeg kan lykke sog nå langt? digger deg !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg