HÅRET MITT ER IKKE TIL Å KJENNE IGJEN

Nå sitter jeg og har en indre kamp med meg selv for å komme meg på trening. Plutselig fikk jeg hodepine åh så rart.. Neida, jeg skal dra snart, men aller først må jeg si hei til dere! I går spurte jeg på Instastory om dere vil se før- og etterbilder av håret mitt så nå har jeg ordnet det. Alt for dere ❤ 

Helt siden jeg kom hjem fra Mexico har jeg jobbet hardt for å reperare håret mitt. Det var allerede skadet da jeg dro dit, men sol og klorvann gjorde ikke akkurat underverker for et allerede slitt hår. Da jeg kom hjem satt jeg i extensions ganske raskt etterpå og har hatt det siden. Heldigvis tok jeg et bilde av hvordan håret mitt så ut før jeg satt i det nye, men det er ikke mye pent… Be prepared!

Æææh, tenk at jeg ødela håret mitt så mye at det så slik ut på TV i 12 uker. Uff, jeg får virkelig vondt i hjertet av å se på det bildet. Like etter det ble tatt klipte vi av det aller verste som dere ser nederst på håret så det ble enda kortere, men det var nødvendig. Dere er herved advart: dette skjer om du ikke hører på frisøren din og bleker håret fra brunt til blondt på en dag hjemme… Ikke lurt. 

Nå har jeg brukt produkter som har gitt håret mitt masse næring, fuktighet og proteiner. I tillegg har extensionet tatt den verste støyten i form av å bli rettet og krøllet nesten hver dag. Det har virkelig hjulpet og håret er på bedringens vei, bare se på bildene under her som ble tatt i går!

Tenk at det faktisk har blitt så mye bedre! Det har til og med vokst. En liten periode var jeg redd det aldri ville bli noe lenger. Nå har jeg gått til innkjøp av b-vitaminer og skal kjøpe ølgjær som jeg skal begynne å ta hver eneste dag.

Forhåpentligvis vokser det enda litt til frem til januar for da skal jeg nemlig ta av extensionet og gå uten en stund. Det er såååå skummelt, men litt gøy også. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Wow💋 det ble så fint❤️❤️ Jeg klarte å ødlegge håret mitt jeg også men begynte med de bamsene som Kim K snakker så mye om de er veldig brae❤️❤️

    2. Anonym: Nå bruker jeg en fra L’oreal. Den heter vel Profibder Re-Create som jeg har i både shampoo og balsam. Jeg har også en proteinshampoo og kur fra Redken i Extreme-serien som er amazing, pluss en all soft balsam fra Redken. Mye forskjellig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg