I JULEFERIEN SKAL JEG…

Slappe helt av. Det er jeg alt for dårlig på, men hver gang jeg kommer hjem er det som om jeg endelig klarer å slappe av! Derfor skal jeg bruke den lille tiden jeg har av ferie på å la kropp og sinn hvile litt. 

Spise masse god julemat. Jeg er ikke så glad i julemat, men det gjør jeg opp for med å spise masse av det jeg faktisk liker som for eksempel medisterkaker, poteter, grønnsaker og kålrabistappe. Det er så godt!

Se julefilmer i pysjen. Åååh, dette er jo det beste med hele jula! Jeg gleder meg til å skifte fra kjole til pysj på kvelden på julaften og se en film. Dagen etter følger jeg opp med å gjøre akkurat det samme hele formiddagen. 

Tilbringe tid med familien. Wiii koselig! Jeg er så sjeldent hjemme til tross for at det ikke er så langt unna, så det blir koselig .

Møte venner jeg ikke har sett på lenge. Jeg har en halvveis avtale med en venninne jeg ikke har sett på evigheter, men begge skal hjem i jula så det blir bra! I tillegg satser jeg på å møte en god del første juledag (det kommer jeg tilbake til i et senere punkt).

Lage julemiddag. Det blir en litt annerledes julaften fordi pappa er syk, i tillegg jobber stemoren min formiddagen så i år skal jeg og (forhåpentligvis) lillesøsteren min stå for middagen. Det kan bli spennende, hehe. Jeg er ikke akkurat amazing på kjøkkenet, men basic julemat bør jeg da klare å lage. Jeg synes jo det er veldig gøy å hoste ting, så det blir på en måte litt sånn selv om det ikke er det. Ga det mening?

Gå en lang tur hjemme i Larvik. Jeg elsker å gå tur når jeg er hjemme! Egentlig løpe, men det er alt for kaldt og glatt ute nå. Derfor skal jeg gå en laaaaang tur helt alene med musikk i ørene. 

Dra ut med vennegjengen første juledag. Wiiiii! Dette er den aller beste juletradisjonen. Hver eneste 25. desember samles hele vennegjengen (og resten av Larvik) seg for å dra ut. Vi har alltid så morsomme vors med masse allsang og kos før vi drar ut på Larviks eneste utested. Neida, det finnes fler, men de er ikke så morsomme. Dette stedet er omtrent det eneste som er åpent første juledag, noe som heldigvis fører til at alle samles på ett sted! Det blir så koselig å møte på masse kjentfolk samtidig som jeg har det gøy med verdens beste venner .

Sove lenge. Dette går litt innenfor punkt nummer en, men jeg sier det igjen. I ferien skal jeg virkelig sove ut og det skal bli så deilig!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg