HEI FRA FRISØRSTOLEN

ANNONSE – Sponset behandling

Hei, dere! Nå sitter jeg i stolen hos flinke Ida som jobber på Hendrix Hair Frogner. Det er på tide å løfte litt på festene mine og gjøre meg juleklar! Har jeg sagt hvor mye jeg elsker å være hos frisøren? Antakeligvis flere ganger, men jeg sier det igjen. Det er virkelig luksus! Nå sitter jeg godt planta i stolen, deilig julemusikk fyller rommet og foran meg har jeg en bunke magasiner og en god kopp med kaffe. 

I dag skal vi ikke gjøre så alt for mye spennende. Det eneste vi skal er faktisk å løfte festene, men det tar litt tid det altså. Ikke at det gjør meg noe fordi jeg har fri i dag. Når jeg er ferdig her skal jeg gå en liten tur i byen og se om jeg finner en koselig julepysj.

Foruten om julepysj-handling har jeg  ingen planer før jeg skal på treningsdate med Marte i kveld. Jeg skal endelig prøve å trene igjen, herregud det skal bli godt å få igang kroppen igjen før jul. Jeg savner å trene, noe som er et veldig godt tegn! Det har virkelig blitt en del av rutinen min igjen, så jeg gleder meg til å komme i gang etter å ha vært syk alt for lenge. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer

Siste innlegg