TROUGH MY IPHONE

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Hei Andrea! Kan ikke du ta en utfordring, nemlig å prøve deg som vegetarianer eller veganer over en liten periode (alt fra en uke til mer) og blogge om erfaringen rundt det? Det hadde vært så kult og interessant for både deg og oss lesere, og tenk så givende det er både for deg å få opplevelsen, og hvor mye din innsats kan ha å si for miljøet/dyrene! Vet du har peiling på vegetar-produkter fordi dere har det hjemme ofte, men du har sikkert ikke vært borti så mye vegansk, så du (som alle andre) vet kanskje ikke hvor sykt mange alternativer som finnes i butikkene. Dersom du vil prøve vegansk kan jeg gjerne hjelpe deg med hvilke produkter som finnes og hvor det er best utvalg, slik at du ikke går glipp av alt den gode maten der ute! 😀

    2. Sofie: Neei, jeg har egentlig ikke lyst til det hehe 🙂 Men takk for tips! Jeg spiser en del vegatarmat og spiser generelt lite kjøtt. Synes det er gøy å teste ut nå og da, men jeg har ikke noe behov for å gå all vegan på en måte. Kanskje senere 😀

    3. Liker veldig godt disse neglene dine! ^^ Og eh, et av de siste bildene ga meg sånn plutselig lyst på kaffe, enda godt at det faktisk er noe jeg fremdeles har her hjemme nå da det ikke akkurat er billig å kjøpe på bensinstasjon.. xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg