UKEN SOM GIKK #14

AKKURAT NÅ: Jeg er på jobb og dette innlegget er forhåndsskrevet, hihi. 

UKENS TANKE: Tiden går så alt for fort og det stresser meg!!! Nå er vi snart i 2018 og jeg begynner å bli så gammel at jeg får angst. Ukene og alt flyr forbi uten at noe forandres og det er så stressende, dere aner ikke. 

UKENS SERIE: Homeland! Jeg så den ferdig tidlig i uken, men herregud så bra den serien er. Dødsspennende!

UKENS CRAVING: Ingen verdens ting. Jeg har ikke hatt matlyst den siste uken så jeg har for det meste spist sjokolade til middag, hehe. Kjempesunt, ikke sant? Nei, det har vært veldig rart… Heldigvis ser den ut til å være tilbake nå!

UKENS HØYDEPUNKT: Julebordet på lørdag! Det var skikkelig hyggelig å få samlet såpass mange av oss. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg ikke blir frisk! Det er utrolig irriterende. Jeg går rundt og er kjempetrøtt, hoster og har hodepine hver eneste dag. Nå må det snart gå over, jeg vil trene igjen… 

UKENS SEIER: Det er så enkelt som at jeg ble med en liten tur ut på byen selv om jeg var edru! Woho. Jeg synes ikke det er så moro å bli med ut edru, men jeg gjorde det og det var helt greit. Kanskje ikke en seier, men det er det beste jeg har å komme med, haha. 

UKENS MATRETT: Nammm middagen min på lørdag! Det ble en Burgler og Parmesan og persille fries på Kverneriet. 

UKENS SANG: Perfect Duet – Ed Sheeran & Beyonce

UKENS MEST LESTE INNLEGG: En annerledes restaurantopplevelse, Ukens spørsmål og Grunnen til at jeg slettet innlegget

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette bildet av Thomas og meg fra julebordet på lørdag! Såå koselig. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg