NOK ET VELLYKKET JULEBORD

ANNONSE – inneholder annonselenker

I går var vi på det årlige VBB-julebordet. VBB er navnet på gruppechatten for vennegjengen min. Kreativt nok laget av meg for noen år siden og står for noe så kleint som verdens beste babes, haha. Jeg dør… Sånn går det når The Unicorns blir avslått gang på gang. 

Body HER // Øredobber Zara

Etter en litt uheldig start hvor jeg bommet på trikk og tok på meg det som viste seg å være verdens glatteste sko på verdens glatteste føre endte det heldigvis godt! Vi hadde bestilt bord på Kverneriet og nesten hele gjengen fikk til å samles, noe som er ganske så bra til å være like før jul. Alle er så opptatt om dagen så det var noen jeg ikke har sett på en stund det var veldig koselig å se igjen!

Vi spiste, drakk litt og koste oss i hverandres selskap. For min del ble det bare ett glass vin til maten og et par drinker. Jeg var ikke helt i humør eller i form til å dra ut for å feste, men middag og en tur på byen edru er krever ikke så mye. 

Maten på Kverneriet er så god og stemningen der er superkoselig! Vi var på den som ligger på Majorstuen og der hadde vi faktisk avskjedsmiddagen for meg da jeg skulle flytte til Australia, men egentlig skulle til Mexico, haha. Vi hade også julebord der for to år siden og jeg har vært der med familien tidligere også. Med andre ord så blir jeg ikke lei dette stedet. 

Jeg bestilte parmesan og persille fries sammen med burgeren min. Dere må prøve de om dere skal spise der! I tillegg har de helt sykt gode drinker og dette er et av få steder som faktisk klarer å lage en god whiskey sour. Nam, nam, nam. 

Body HER

Kvelden ble avsluttet forholdsvis tidlig for min del, like før halv to. Da kjente jeg at senga begynte å friste mer og folkene rundt meg begynte å bli ganske så berusa. Jeg vet ikke med dere, men jeg synes fulle folk er så irriterende når en selv er edru! Heldigvis for min del har Martine eksamen på onsdag og skal lese i hele dag så hun slo følge med meg hjem.

På veien møtte vi en så hyggelig narkoman som slo følge med oss på veien. Alt han ville var å slå ihjel tid fordi han ikke hadde noe sted å sove så han lurte på om han kunne gå sammen med oss litt. Herregud, hjertet mitt blør! Han hadde en siste oppfordring etter å ha takket for følget og ønsket oss god jul og det var at vi skulle holde oss langt unna dop. Det ønsker jeg å videreføre! Vær så snill, hold dere unna alt fra anabole steroider til kokain og det som verre er. Det er kanskje “under kontroll” og en “morsom greie” nå, men det kan fort snu og plutselig er det du som vandrer gatelangs en kald vinternatt for å sli ihjel tid fordi alle pengene dine har gått til dop, du har mistet alle rundt deg og du har ingen steder å sove. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg