JULESTEMNING MED BAKST

For noen dager siden ringte Marte meg og inviterte til julebakst! Det er lite som gir så god julestemning som å slenge sammen noen julekaker med White Christmas-spillelisten i bakgrunnen. Vi handlet inn litt kos så vi hadde noe å snackse på underveis mens vi lagde hele fire forskjellige julekaker. 

Marte hadde handlet inn alt vi trengte på forhånd til å lage havreflarn, serinakaker, brune pinner og risboller (som jeg elsker). Jeg tok med med pepperkaker, julebruso g klementiner som vi kunne kose oss med underveis og mer var ikke nødvendig! Vi holdt på i tre timer tror jeg, men tiden fløy avgårde og alle kakene var superenkle å lage. Vi bruke oppskrifter fra Tine og Matprat hvis noen er interessert i bake litt selv. 

Det er litt interessant å skulle lage ting fra bunnen av. Da får man virkelig et innblikk i hva alt det vi putter i oss i løpet av juletiden inneholder, hehe. Jeg må innrømme at jeg fikk litt sjokk da jeg så hvor mye fett og sukker noen av disse kakene inneholder. Alt med måte, si! Vi koste oss i alle fall masse med en bakedag og selvfølgelig med å spise litt av alt sammen etterpå. 

Åå, jeg måtte bare ha med et bilde av Celine. Hun koste seg også på bakdag, men mer i form av å sove under et pledd på sofaen og kose Thomas, hehe. 

Nå skal jeg ordne litt her hjemme og gå en lang tur med nettopp Celine før jeg skal begynne å gjøre meg klar. Pappa ligger som sagt på sykehuset så i dag skal jeg dra for å besøke han! Det ser jeg virkelig frem til, selv om det også blir litt rart å se pappa i en slik situasjon… 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Vil bare fortella deg at du e heilt fantastisk på alle mulige måter Andrea! Av det inntrykket eg har fått av deg, så virke du som en person som sette alle andre folk foran deg, du gjør så utrolig mye for at andre ska ver fornøyde. Blir oppriktig irritert når du isje kan leva av den innholdsrike bloggen din, mens andre som blogge om sminke og fiasko e på fuste plass. HEIE PÅ DEG ANDREA, og fortsett med å ver deg, cuz ur amazing gøørl! <3 SLAY

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg