ÅRETS ALLER SISTE

ANNONSE – Inneholder annonselenker

Bukse HER // Body HER

Om to små timer er bordet reservert til årets aller siste julebord! Dette er for den gode gamle vennegjengen min fra Larvik og jeg gleder meg til en fin kveld sammen med dem. Vi skal på Kverneriet og dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg til det måltiden. Maten er der så god og i tillegg er hele stemningen i lokalet så koselig. Et perfekt sted for et uhøytidelig, men koselig julebord.

Kos dere masse i kveld uansett hva dere skal så blogges vi i morgen!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Du er så utrolig flott Andrea, digget outfiten!! Kommer ikke inn på linken til buksa, kan du legge den ut i kommentarfeltet :-)? håper kvelden var fab <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg