UKENS SPØRSMÅL // SMINKESTOPP, FREMTIDIGE OPERASJONER, VIXEN, KROPP, JOBB +++

Har du noen tips til å få seg venner i 20-årene? syntes det er vanskelig å ta kontakt først, så vet ikke hvordan jeg skal gå fram.

Ååh, jeg skulle ønske jeg hadde det! Du spør dessverre feil person… Jeg er ganske sjenert og det å bli kjent med nye mennesker er ikek akkurat min sterkeste side, haha. Det er nok lettere hvis man blir kjent med kollegaer, studievenner osv. :-). Lykke til!

Hvorfor er Kevin aldri i Oslo lenger?

Han var jo her veldig mye før fordi han ikke jobbet og vi var vel alle i “bobla” ganske lenge etterpå. Nå er de fleste av oss tilbake i gamle rutiner, inkludert Kevin som jobber veldig mye og kose seg hjemme hos familien sin på Stord. 

Hvor er buksen fra? Sykt fin på deg.

 Tusen takk! Den er fra Zara. 

Har du stemt på noen i Vixen?

Ja, i de kategoriene jeg følger så har jeg stemt! Det var jo så mange gode alternativer at jeg sleit med å bestemme meg… 

Hvordan har du det?

Takk som spør! Akkurat nå er ikke ting helt på topp, men sånn er det vel for alle innimellom? Jeg prøver å se på det positive og når jeg gjør dte så innser jeg jo at det meste jeg bekymrer meg for som ødelegger humøret mitt er små bagateller. 

Så utrolig fin kåpe! Hvor har du kjøpt den? Kan du evt legge ved link? 🙂

Tusen takk! Den er faktisk Sofie sin, haha. Tror den er fra Zara. 

Hvorfor viser du ikke mer kropp på bloggen? Tror du hadde hatt flere lesere da.

Haha, njæ har jo vist hele overkroppen min uten en tråd da, men greit nok. Nei, sånn vanligvis føler jeg ikke behovet for det. Nå er det jo vinter så da har jeg vanligvis på meg en del klær da, ikke sant. Vent til sommeren så skal dere få litt bikinibilder hvis dere er heldige ;-). 

Er det vanskelig å blogge når du jobber ved siden av?

Noen dager, ja. Jeg er avhengig av å forberede my på forhånd og jeg får ikke vært aktivt og delt innlegg når jeg er på jobb, noe som er litt frustrerende til tider. Jeg merker det godt på lesertallene de dagene jeg ikke får promotert så mye for innlegg som jeg skulle ønske på grunn av jobb, men det går helt greit. 

Hva er det viktigste i en potensiell kjæreste?

At han er snill, ærlig og trofast! Så gjør det ikke noe om han er kjekk og morsom også da. 

Bare lurte på om du pleier å fjerne hår på ansiktet ditt?

Yes, jeg bruker en krem du får kjøpt på Sunkost/Life.

Hvordan krøller du håret? Synes du har så fine, store krøller! Bruker du en spesiell krølltang eller produkter?

Ååh, tusen takk! Jeg bruker en tykk krølltang på de hverdagslige store krøllene mine. Det er superenkelt og da har jeg krøller i tre dager etterpå! 

Kommer du til å endre noe med utseendet ditt om du begynner å tjene mer på bloggen? Operere f.eks.

Hehe, nei. Altså jeg er fornøyd med utgangspunktet mitt og hvis jeg vil endre noe på kroppen min får jeg gjøre det via trening og kosthold. Det er utrolig hvor mye man kan gjøre uten operasjoner! Da jeg var yngre ville jeg operere både nese og pupper, men heldigvis rakk jeg å bli voksen nok før jeg hadde økonomien til det så jeg ikke gjorde det. Nå er jeg ganske happy altså!

Har du slutta helt med sminke ref mystories?

Nei, men jeg synes det er ganske kjedelig å bruke sminke så med mindre jeg skal ta bilder til bloggen eller på en middag, ut på byen osv. så sminker jeg meg ikke. Det er grunnen til at de siste bildene jeg har delt på mystory er uten sminke. Jeg tror faktisk ikke jeg har sminket meg siden lørdag? Jo, forresten jeg sminket meg på tirsdag bare tulla haha. 

Hva ønsker du deg til jul og hva er det fineste du gir bort i år?

Jeg har delt ønskeliste min HER! Jeg kan jo ikke røpe hva jeg gir bort enda, hihi. 

Skulle ikke dere på julebord med masse bloggere?

Vi skulle ha julebord med Side2-bloggerne, men det ble dessverre en del frafall på grunn av sykdom og sånt så vi utsatte det til etter nyttår. 

Synes du Martine var en verdig vinner av PH?

Ja, det synes jeg absolutt!

Har du kjæreste nå?

Nei, slapp av jeg skal informere dere om jeg noen ganger får meg kjæreste haha. 

Hva gleder du deg mest til fremover?

Nå gleder jeg meg aller mest til julebordet i kveld og det å dra hjem til jul!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg