EN SKIKKELIG SUTREUNGE

Da jeg stod opp i dag var jeg så trøtt at jeg skrev tidenes mest sutrete innlegg. Jeg klagde som bare det over at jeg er så trøtt om dagen, at det lå gavepapir og pakker utover hele stuegulvet fordi jeg ikke fikk pakket de ferdig og generelt at jeg var sliten. Det tok en halvtime før jeg innså hvor patetisk jeg hadde vært. Herregud, Andrea skjerp deg! Så forbanna ille er det ikke. 

Jeg gikk i dusjen og våknet litt, drakk en kopp kaffe og startet med å rydde sammen gaveprosjektet. Jeg lagde klar lunsj til jobb og passet på å lage ekstra mye slik at jeg har middag når jeg kommer hjem i kveld. Deretter vekket jeg Celine aka. Tornerose og gikk en lang tur i den deilige vinterluften! Etter det var alt mye bedre. Noen ganger må man faktisk bare ta seg sammen og ikke synes så utrolig synd på seg selv. Det er jeg litt for god på til tider, men heldigvis pleier jeg å snappe ut av det ganske raskt. 

Det aller beste var at pappa var i form til å ringe meg! Vi avtalte at jeg skal komme på sykebesøk på søndag, så det gleder jeg meg masse til. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

Siste innlegg