GRUNNEN TIL AT JEG SLETTET INNLEGGET

Hei, dere! Jeg postet et innlegg i går som jeg valgte å slette rett og slett fordi jeg følte at det ble litt for personlig. Det var bare rart å dele med så mange. Jeg satt og fulgte med mens tallene på unike lesere på nettopp det innlegget sted og jeg fikk litt panikk. 

Akkurat der og da trengte jeg å lufte tankene og postet innlegget mest for min egen del. Jeg kunne ha skrevet det og heller lagret det som utkast, men der og da tok jeg en litt for rask avgjørelse som jeg endte opp med å angre på. Det var ikke noe farlig med å poste det, men det ble bare alt for personlig og litt rart.

Kort fortalt så ble pappa innlagt på sykehuset i går, men det går ut ifra omstendighetene bra! Tusen takk for omtanken og god bedring-ønskene 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg