10 TING SOM GJORDE MEG GLAD I GÅR

Jeg føler det var litt mye negativt på en gang her på bloggen i går. Derfor bestemte jeg meg for å liste opp 10 ting som faktisk gjorde meg veldig glad! Noen ganger er det viktig å huske på de små tingene i hverdagen som gjør at du må trekke på smilebåndet eller som gjør at du sitter igjen med en god følelse. 

  Det begynte å snø og det var så koselig når jeg ikke måtte ut av døra. 

❤ Kollegaen min og jeg spiste kake på jobb. Det beste med dette er at det var på en onsdag, haha. 

❤ Den lille praten med mannen i kassa på Kiwi. Han er så hyggelig og jeg gjør så rare kjøp. Den Kiwibutikken er jeg alltid innom om jeg skal ha et par småting. Sist var jeg der og kjøpte en avokado og klor… Det var et veldig merkelig kjøp og denne gangen ble det mini-Fjordland og en Pepsi Max, haha. Han sa det så bra. “Du har gått fra crazy girl til litt mer lonely girl”. Yep, stemmer bra ut ifra handelen min.

❤ Norge knuste Russland og er i VM-semifinale.

❤ Celine ble så glad da jeg kom hjem (selv om hun alltid gjør det). Det er så koselig å komme hjem til bebbisen. 

❤ Jeg så på Friends igjen. Nå har jeg sett ferdig hele sesong 6 av Homeland og da var det litt godt å fortsette på koselige Friends.

❤ Jeg fikk pakke inn masse julegaver på jobb og det er så hyggelig!

❤ Hendene mine luktet granbar etter at jeg tok på et mini-juletre på en blomsterbutikk. Lukten av jul!

❤ Marte og jeg avtalte julebaking på lørdag. 

❤ Lillesøsteren min og jeg hadde en kjempekoselig telefonsamtale og det gjorde at jeg gleder meg enda mer til å komme hjem til jul!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg