JEG VIL AT DET SKAL VÆRE OVER

De to siste ukene har ikke vært bra. Jeg er ikke i form og nå har denne forkjølelsen spredd seg til lungene så det er vondt å puste. Yei. Kan det gå over snart plis? Problemet er ikke nødvendigvis det å være syk, men følgene av det. Jeg er så utrolig trøtt, sliter med å komme meg opp om morgenen, orker overhodet ikke trene og terskelen for å proppe i meg noe usunt er dessverre ganske mye lavere. Akkurat det siste går på min viljestyrke, men den blir plutselig mye svakere når jeg synes synd på meg selv, hehe. 

I dag slumret jeg i to timer før jeg endelig kom meg opp av sengen og fikk flyttet meg ut til sofaen. Planen var å prøve meg på ukens første treningsøkt, men jeg har ikke sjans. Reserveplanen var å dra til byen for å ordne de siste julegavene, men jeg måtte rett og slett bli på sofaen frem til jeg dro på jobb. Samle krefter, er det ikke det man sier? Hvis ikke jeg blir bedre denne uken må jeg faktisk bestille meg en legetime fordi dette gidder jeg rett og slett ikke mer. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Høres ut som du har gått for lenge med forkjøelse. Virker som du har utviklet lungebetennelse. Kom deg fort til legen! God bedring❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg