EN ANNERLEDES RESTAURANTOPPLEVELSE

I går prøvde jeg noe helt nytt! Som jeg skrev i går skulle jeg på en liten avskjedsmiddag for Martine før hun drar til Thailand i dag og blir borte frem til nyttår. Hun inviterte oss med på et nytt sted som har åpnet i Oslo sentrum. Jeg var ganske nysgjerrig på opplevelsen fordi det er et helt nytt konsept hvor all bestilling foregår via en app! Martine og Rebecca hadde allerede testet ut dette i Sverige og var så fornøyd, men jeg så jo at restauranten fikk slakt i Aftenposten her hjemme i Norge så jeg var ganske spent på hvordan det ville bli!

Jeg digget det! Restauranten var så kult innredet og de hadde mange forskjellige småretter man kunne bestille. Vi bestilte vel nesten hele menyen så alle kunne smake litt på alt og på den måten fikk vi testet ut alt sammen. Det var mye godt altså! Søtpotetfries, quesedilla, ostekulene og Daimbrownie til dessert ble mine favoritter. Vi ble så opphengt i maten at vi så vidt snakket om noe annet, haha.

Det var en veldig koselig kveld og det var så koselig å bli invitert med ut på middag! Det er lenge siden jeg har gjort noe sånt, vel sett bort ifra lørdagens julebord da, men det er noe annet når det skjer på en mandag og er uten alkohol. Det er nesten enda hyggeligere!

Vi var en liten gjeng på seks stykker. Det var Martine og Rebecca som jeg naturligvis kjenner godt, og bestevenninnen til Martine som jeg har møtt en god del ganger nå. Jeg fikk også møte to av venninnene til Martine fra Bodø som jeg enda ikke hadde hilst på.

Herregud, alle fra Bodø er så urolig pene. Hva i all verden er det barna fores med der oppe, sånn helt seriøst? Hyggelige og pene mennesker alle sammen! Det er noe med nordlendinger altså. Flotte folk!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer
    1. jeg leser bloggen din fast, men da jeg og kompisen min så deg igår på den resturanten virket du som en helt annerledes person, jeg spurte om et bildet og du dro videre som om du var beyonce?, vi følgte etter deg og rebecca i den resturanten du husker det
      vel godt ellerhva?, men fortsatt så ignorerer du som faen , så jeg beklager andrea, vet at du ikke taper noe på at jeg slutter å lese bloggen din, men det skal jeg vikrelig fra idag!! trodde du var litt mer hyggeligere en du var igår kveld, så ha en god kveld du, og hadet:)

    2. micheal: Hei, Michael 🙂 Da jeg møtte dere to i går sammen med Rebecca så var vi sent ute til avtalen vi hadde klokken åtte og jeg hilste tilbake og svarte på det dere sa til oss. Dere spurte ikke om noe bilde, men en av dere gikk helt opp i ansiktet mitt med telefonen og blits på mens du filmet meg og ropte ut av det var “Andrea fra Paradise”. Jeg sa ingenting på det annet enn ja, smilte og gikk videre. Det var utrolig frekt gjort av dere, men jeg sa ikke noe og lot det ligge. Dere fulgte etter oss inn i restauranten noen minutter etter at vi gikk inn og møtte resten av gjestene, noe som var veldig spesielt. Dere sa ingenting til oss som tilsa at dere ville snakke med oss, men satt dere på et bord bak oss helt til servitøren ba dere gå fordi dere ikke skulle ha noe. Jeg synes det er skikkelig dårlig gjort at du prøver å fremstille den situasjonen på den måten. Både Rebecca og jeg reagerte i etterkant og synes oppførselen deres var veldig ubehagelig! Det er ikke greit å følge etter noen eller dytte et filmende kamera med blits opp for å filme uten tillatelse. Vi lot det ligge i stede for å si ifra, men det skal jeg ikke gjøre neste gang.

    3. Sant og beklager for det med filimingen, men jeg bkle bare glad av å se deg liksom skjønner, jeg som har lest blogger din i 2 år fast daglig, og endelig når jeg ser de så ble jeg og kompisen min begge glade. vi måtte bar filme, menjeg skjønner at det er ubehaglig og beklaer for det. vil at du skal si det til rebecca også, takk.

    4. skjønner ikke hvorfor folk bli gira når de ser for eksempel kjendis. Jeg blir nesten aldri gira og ser dem akkurat som vanlige mennesker, med mindre de er Justin Bieber eller noe sånn da. Og bloggen så virker dere snille når i virkeligheten så er Morten en douchbag, Sofie som bestemmer hva enkelte personer skal gjøre og Petter som deler “klasser” i flere nivåer. Som han er øverst og vi er helt nederst (i bonde nivået). Det som har visst at de har et godt hjerte er: Martine L., Grunde, Alex, Isabell og litt deg. Siden du er både snill men også kan være drit slem i blant haha xD
      Denne kommentaren er bare en teori om personligheten deres. Kanskje dere er mer enn hva tv’en tilsier, aner ikke.

    5. skjønner ikke helt hva greia deres er, “JEG HAR VÆRT MEG PÅ PARDISE” da er jeg så å si bedre enn alle andre. og jo jeg spurte om bildet, men du latet som om du ikke hørte det. akkurat den samma bitchen du var ph var du da jeg møtte deg. så snx sier jeg til bloggen din, da får du tjene et par kroner mindre enn ddt du pleier . hadet:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg